OnlineTicketshop.nl staat bekend als een van de grootste onafhankelijke Nederlandse ticketbureaus op het internet. Sinds de oprichting in 1995 heeft het bedrijf een sterke reputatie opgebouwd als specialist in de aan- en verkoop van kaarten voor een breed scala aan evenementen, variërend van concerten en festivals tot sportevenementen en voetbalwedstrijden. Met een uitgebreid netwerk van betrouwbare contacten is OnlineTicketshop in staat om de beste plekken en voordeligste tarieven aan te bieden.
Voor muziekliefhebbers is OnlineTicketshop een waar paradijs. Het aanbod varieert van grote internationale sterren tot intieme lokale optredens. Of je nu kaartjes wilt voor een popconcert in een groot stadion of een jazzoptreden in een kleine zaal, OnlineTicketshop heeft het allemaal. Zelfs voor uitverkochte shows kun je vaak nog kaarten bemachtigen dankzij hun uitgebreide netwerk.
Sportfans vinden bij OnlineTicketshop eveneens een uitgebreid aanbod. Of je nu een fervente voetbalvolger bent of houdt van de spanning van tennis- of golftoernooien, je kunt er altijd terecht voor tickets. Denk aan de spannende wedstrijden in de Champions League of memorabele momenten tijdens Grand Slam-toernooien. OnlineTicketshop zorgt ervoor dat je die belangrijke wedstrijd niet hoeft te missen.
Naast muziek en sport biedt OnlineTicketshop ook toegang tot theater en culturele evenementen. Geniet van de magie van een theatervoorstelling of bezoek een spannende kunsttentoonstelling. Met een breed scala aan culturele evenementen zorgt OnlineTicketshop ervoor dat er voor iedereen iets te vinden is.
De gebruikservaring bij OnlineTicketshop is ontworpen met de klant in gedachten. Dankzij het eenvoudige en intuïtieve bestelproces kun je in slechts een paar klikken je favoriete tickets bemachtigen. Het is zelfs mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via de deskundige medewerkers, die altijd klaarstaan om te helpen.
Bij OnlineTicketshop zijn er geen verborgen kosten. De oorspronkelijke ticketprijs wordt duidelijk weergegeven, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Hoewel de verkoopprijs soms hoger kan zijn dan de nominale waarde, betaal je voor de zekerheid en service die bij het verkrijgen van moeilijk te bemachtigen tickets komt kijken.
Een van de sterkste punten van OnlineTicketshop is hun klantenservice. Het team van ongeveer 30 medewerkers is gepassioneerd en toegewijd aan het bieden van de best mogelijke service. Mocht een ticket niet direct beschikbaar zijn, dan doen zij er alles aan om alsnog het gewenste ticket voor je te vinden. Deze toewijding aan klanttevredenheid heeft hen een loyale klantenbasis opgeleverd.
Een ander belangrijk aspect van de dienstverlening van OnlineTicketshop is de ticketgarantie. Wanneer je een ticket bij hen koopt, kun je er zeker van zijn dat het authentiek is en dat je toegang krijgt tot het evenement. Dit biedt klanten een geruststellend niveau van zekerheid, vooral bij evenementen die snel uitverkocht zijn.
OnlineTicketshop.nl is de ideale plek voor iedereen die op zoek is naar tickets voor een breed scala aan evenementen. Of je nu een fan bent van muziek, sport, theater of cultuur, deze online ticketmarkt biedt een oplossing, zelfs voor evenementen die elders zijn uitverkocht. De combinatie van hun uitgebreide netwerk, uitstekende klantenservice, en transparante prijsstructuur maakt OnlineTicketshop een betrouwbare partner voor het beleven van onvergetelijke momenten.
Dus als je de volgende keer snel en betrouwbaar toegang wilt tot een concert of sportevenement, denk dan aan OnlineTicketshop. Het is jouw toegang tot een wereld van onvergetelijke ervaringen.
Oplichters
Wow. Ze verkopen je tickets die zogenaamd €95 kosten, en je krijgt tickets van €49. Oplichterij! Ik vind het niet erg om extra te betalen voor hun service maar dit is oplichterij. En ze claimen in een standaard antwoord 'transparant' te zijn zodat je een 'eerlijk besluit' kan nemen! Wow. Oplichters!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oneerlijk, oplichterij.
Exorbitant duur, werkte wel
Na zeer slechte ervaringen met NorthseaJazz en Ticketmaster (max 4 kaarten en daarna site crash), heb ik onlineticketshop gebruikt. Ik heb de kaarten die ik wilde maar 100 Euro extra is wel idioot veel voor een kaartje dat als 250 Euro kost. Een extreme vorm van marktwerking. Ik ben alleen boos op NorthseaJazz die zich niet interesseert voor bezoekers en 'optimistisch communicatie adviseur gebabbel' terug stuurt in reactie op klachten.
Sterke punten
Directe download van tickets
Onlineticketshop = Oplichters
Onlineticketshop (soms ook OnlineticketSShop) zijn OPLICHTERS
Deze firma boodt kaartjes aan voor Soldaat van Oranje. Order geplaatst, Betaald en bevestiging ontvangen.
Vervolgens vervoer, diner, hotel etc geboekt voor iedereen maar kaartjes werden nooit opgestuurd. Het bleek dat ze de kaartjes niet hadden en nooit gehad hadden. Stond verkeerd op hun site stelden ze.......
Bedrag voor de kaartjes, nu 1 maand na datum, nog steeds niet terug ontvangen ondanks herhaalde beloftes. Schade wegens annulerings kosten hotel, diner en vervoer worden niet vergoed.
BESTEL HIER GEEN KAARTJES! Je krijgt ze niet en bent je geld kwijt. Oplichters van de ergste soort.
Sterke punten
Zelf deze klachten site beheren: Rara wie de moderator is hier....
Zelf een 'branche-organisatie' oprichten: Hoezo keurt de slager zijn eigen vlees?
Zwakke punten
Tickets verkopen en bevestigen welke ze niet hebben
Dit niet tijdig melden
Schade wordt niet vergoed ondanks duidelijke wanprestatie
Geld voor niet geleverde kaartjes niet terugstorten
Niet inhoudelijk reageren op klachten
De huid verkopen voor je de beer geschoten hebt...
Woe 16 mei 2 tickets voor The Eagles "gekocht" voor 23 mei,a149 E p/st; duur, maar helemaal blij, zo spoedig mogelijk gestuurd zouden ze worden...
Di 20 mei maar eens gemaild; "stagnatie bij de leverancier" [?]
Woe 21 mei gemaild maar geen reaktie tot nu toe, telefonisch hoorde ik dat de kaarten nu gemaild zouden worden, deze dag of morgen.
Do 22 mei weer gebeld;de kaarten zouden nu vrijdagmorgen gemaild worden.
Vrij 23 mei vanaf 12:30h 3x gebeld; "de leverancier heeft ons in de steek gelaten en het is heel moeilijk om nu kaarten te vinden, maar voor 17:00 uur is er nog kans".
Ik kon NU annuleren en het geld terugkrijgen of wachten tot de sluitingstijd, 17:00h, dan zou ik OF de kaarten nog krijgen, OF nog120% van het geld terug krijgen[+60 E] wegens geen levering.
En dan praat ik niet over onze teleurstelling......
Voor ons was het te laat, het was dus OF het geld op het nippertje kwijt zijn aan kaartjes waar je geen gebruik meer van kunt maken OF na 3 uur stress 60E er aan over houden vanwege die 120%reclame, dus heb ik geannuleerd...
Zo zijn dus de feiten, trek zelf maar conclusies....
Ikzelf ben pas gerust als mijn geld geretourneerd is, maar ik heb wel wat geleerd: Het is gewoon legitiem om over de rug van mensen die graag wat uitgeven aan iets leuks veel geld te verdienen zonder gevolgen als je niks levert!
zwendel ?
Sterke punten
blij kunnen maken met een dooie mus
Bestelde kaartjes drie dagen voor concert afgezegd
Twee maanden voor het geplande concert kaartjes besteld bij onlineticketshop. Ja je betaald er meer voor en dat nam ik dit maal dan ook voor lief.
Eerste ontvang datum werd niet nageleefd waarna ik telefonisch contact heb opgenomen. Bij de klantenserivce werd ik na 10 minuten wachten, en drie keer van de lijn gegooid te zijn te horen dat ik ze zsm zou krijgen. Vervolgens meerdere malen gebeld want ik begon me toch een beetje zorgen te maken. Van het kastje naar de muur gestuurd en niet serieus genomen.
Drie dagen voor het concert werd ik via de e-mail o pde hoogte gesteld dat de kaartjes niet meer geleverd konden worden.
Erg teleurstellend want het hotel was al geboekt. Het heeft me heel veel onnodige stress opgeleverd. Toen ging er eigenlijk vanuit dat ik recht had op 120% ticketgarantie... zoals je al verwacht zijn er natuurlijk een aantal voorwaarden waaronder ze mijn situatie kunnen schuiven waardoor ik geen recht heb op de 120% garantie.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met mijn bank om het via mijn creditcard terug te vorderen via een rechtelijke sanctie..
etc. etc.
Al met al, niet betrouwbaar, veel stress en nog steeds wachtende op mijn geld...
Sterke punten
Niet.
Zwakke punten
- Slechte klantenservice
- Slecht te bereiken
- Onproffesioneel
- REgels niet nakomen
etc
Pinkpopkaartjes
Afgelopen donderdag kaartjes voor Pinkpop (de dagkaart voor Zaterdag) besteld, ze stonden voor 249 euro op het moment dat ik ging bestellen waren ze plotsklaps 269 euro (dezelfde prijs als een geheel weekend) maar goed, toch gedaan aangezien ik graag naar dit evenement wou....wist ik veel wat dat kosttte!
Nog geen uur later stonden ze weer online voor 249 euro na contact met online Ticketshop kreeg ik het nietszeggende antwoord "Tja.... de prijzen fluctueren nu eenmaal daar hebben wij geen invloed op."
Ik vind dit echt stijlloos, en voel me genaaid, je wordt ten eerste door de zoekmachines als eerste naar Online Ticketshop geleid en denkt dat je goed zit en dan word je gewoon keihard bedonderd, ik heb gewoon 3x de normale prijs betaald!
De kaartjes kosten 90 euro in voorverkoop!
Sorry hoor, hier heb ik geen goed woord voor over!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Over de gehele linie!
Oplichters
Helaas, we zijn er ingetrapt. In de oplichtersbende onlineticketshop. Kaartjes van Michael Buble. SAMEN 300,-. Nu blijkt 60 euro per ticket te veel betaald. eerste concert tickets ooit. Helaas geen ervaring en site niet gegoogeld. DOM. Weten niet eens of we binnen komen met e ticket op naam van Raymond Glas. KOOP NOOIT IETS BIJ DEZE OPLICHTERS. WIJ HEBBEN LEERGELD BETAALD. TCKETS LIGGEN AL BIJ OUD PAPIER. GAAN RIT VAN 200KM NIET WAGEN OM TOEGANG GEWEIGERD TE KRIJGEN
Tickets voor Black Sabbath
Kaartjes besteld bij online ticketshop per internet ook betaald. Nou was prima geregeld ik kreeg een bevestiging per mail kreeg 2 weken voor het concert de kaartjes per aangetekend brief thuis gestuurd. In ziggodome had ik de beste plek die er was , wat wil ik nog meer perfect toch.
Ja ze zijn iets duurder dan de officiële prijs en dat weet je van te voren. Maar de service moet ook betaald worden , zoals aangetekend versturen enz de post doet dit ook niet gratis.Ik heb een fijne avond gehad.
Rien van Rijn
Sterke punten
Alles perfect afgehandeld
Zwakke punten
geen
Netjes afgehandeld: geld terug.
Ondanks de negativiteit die ik snel las op het net na het niet ontvangen van de concertkaartjes (Bruce Springsteen Goffert, j.l.) heb ik snel mijn geld retour gekregen.
Mijn eerste reactie was ook al een review op deze site.
De maandag erop gebeld en toen werden de tel.nummers wel beantwoord..
Wat blijkt: zijn in het weekend gesloten en zou de site geen kaarten moeten verkopen voor in dat weekend.
Enfin,
keurig hun excuses gekregen en de zeggenschap mn geld terug.
Volgende dag voor de zekerheid e.e.a. nog bevestigd verklaard per mail en ook daarop snel reactie.
Twee dagen geld terug op mn rekening.
Er is snel en professioneel gereageerd!
Dus gaat er iets mis: wel contact gaan zoeken want dat loont dus!
Gegroet,
Mike.
Sterke punten
Snel en professioneel handelen.
Zwakke punten
Automatisering: website draait niet goed of slecht webbeheer.
Oplichters!!!!!!!
Al jaren wilden wij erg graag een concert van Robbie Williams bijwonen. Na lang wachten lezen we dat hij een concert geeft in Nederland. Twee kaarten aangeschaft, wel wat prijzig 150 euro p/st, maarja we wilde graag naar het concert. Zojuist de kaarten ontvangen. Vol ongeloof lezen we dat kaarten hebben gekregen van een W.J. Drost die ze ooit zou hebben aangeschaft voor 75 euro p/st. Met stijgende boosheid toch maar gebeld hoe het kan dat de prijs van een kaartje met 100% was gestegen. Krijg je van zon medewerkster een nietszeggend antwoord dat ze onze boosheid wel begrijpt maar er niets aan kan doen. Schandalig. MIJN ADVIES: KOOP NOOIT KAARTJES VIA ONLINETICKETSHOP
Tickets voor Barbra Streisand
Twee dagen voor het concert op maandag 10 juni 2013 werd via RTL Boulevard duidelijk dat er voor deze dag nog kaarten beschikbaar waren voor het concert van Barbra Streisand. Via Online Ticketshop heb ik toen 2 kaarten besteld en mijn zuster 2 uur later ook twee tickets. De tickets werden, zoals in de bevestigingsmail aangekondigd, keurig voor maandag 13.00 uur gemaild. Wij hebben een fantastische en onvergetelijke avond gehad, we hadden prima plaatsen dus naar mijn mening heeft Online Ticketshop de transactie keurig afgehandeld. Ik vind het niet zo chique dat Ziggo Dome op hun eigen site schrijft dat je bij Online Ticketshop geen kaarten moet kopen, daarmee suggererend dat ze malafide zijn. Dit doen ze puur voor hun eigen winstbejag. We leven hier in een vrij land en iedereen heeft de vrije keuze om wel of niet tickets te kopen waar dan ook. Ik wordt dan ook een beetje moe van dat gezeur over de prijzen, je ziet toch wat het kost en wat je koopt als je op "bestellen" klikt, het hoeft niet! Het is iedereen zijn goed recht om zijn mening te ventileren positief of negatief en dat geldt dus ook voor mij, vandaar deze positieve review over Online Ticketshop. Beste mensen van Online Ticketshop, nogmaals bedankt!
Sterke punten
Prima service, correcte afhandeling.
Zwakke punten
Niet vastgesteld
afzetters!
dit bedrijf is inderdaad een wederverkoper die heel onbetrouwbaar is. je betaalt altijd te veel en vaak wordt niks geleverd. dus weg geld en een teleurstelling als je bij de kassa komt. Gisteren bij de kassa van de koninklijke schouwburg teleurgestelde mensen, wel kaarten betaald aan onlineticketing maar geen levering. Dus daar sta je dan heb je 2 uur in een auto gezeten en kom je aan en kan je weer 2 uur terug.
Sterke punten
geld vervreemden
Zwakke punten
te veel om op te noemen
kaartje van 20 euro kost 99 euro
kaarten besteld bij onlineticketshop.nl voor essent isu world cup 3 en 4 maart 2012 voor 2 personen kaartprijzen 4 *99 euro totaal 396 euro
kaarten ontvangen van 4 * 20 euro totaal 80 euro
ik begrijp dat onlinetickshop ook iets moet verdienen, maar er zijn een week voor die wedstrijd nog volop kaarten te koop. 316 euro te veel betaald lijkt mij te gek !
Sterke punten
kloppen het geld uit je zak