Wat een raar ticketbedrijf.. Ronduit dom en onprofessioneel! Zo niet goed nagedacht over service. Ik heb 2 kaarten voor Bløf in Ahoy. Helaas kan ik er niet heen. Ik wil er iemand anders blij mee maken voor een prikkie maar verkopen is niet mogelijk. Waarom niet? Wat is de gedachte hierachter? Ik heb ze betaald dus het zijn MIJN kaarten toch? Guts heeft zijn geld al ontvangen, Bløf krijgt geld vd tickets..waarom deze manier van handelen? Als ik mijn tickets wil verkopen voor minder bepaal ik dat toch zelf? Ze staan nu te koop op de eigen site van Guts, waar helaas geen kaartje verkocht wordt. Heel slecht dit!
Sterke punten Werkelijk geen goed woord voor over.
Wij kunnen door omstandigheden niet, 4 kaartjes ruim van tevoren aangeboden via GUTS. Ik zie op TicketSwap 1200(!) kaartjes gezocht voor dit event… Onze kaartjes staan al weken te koop via GUTS en verkopen niet. Waardeloos systeem. Waarschijnlijk raken we ons geld kwijt, zo zonde.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Als je door omstandigheden niet kunt dan ben je je geld kwijt.
We hebben dit jaar kaartjes voor Santa Claus is Coming to Town besteld. Dit ook als kerstcadeau voor onze kinderen en hun aanhang. Kaartjes waren betaald maar we krijgen maanden later doodleuk te horen dat men heeft besloten de kaartjes door te verkopen. We konden kiezen voor geld terug of een voorstelling in de avond. Dat laatste gaat niet vanwege gezondheidsredenen van één van ons. Daar sta je dan.
Makkelijk en snel je tickets kopen. Maar een aantal handelingen. Geen gedoe met wachtwoorden of robot verificaties. Tickets meteen te downloaden. Kortom heel prettig!
Vanavond naar Frans Bauer Ahoy zatv19 okt 2024. Parkeerkaart gekocht bij Ticketmaster, tickets nooit gekregen; Fijn met mindervalide moeder, Bedankt! Nooit meer voor ons met Ticketmaster!
Ik vind het een rare gang van zaken, mijn eerste en dan maat laatste keer ticketmaster. Bij deze dien ik dan ook klacht in.
Bevestiging waar ik waar me geld blijft.
Het regent klachten op internet over jullie zue ik, jammer.
Bekend is dat jullie systeem niet goed werkt kreeg ik al te horen.
Mn moeder is mindervalide, een parkeerplaats had fijn geweest.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Communiceren niet in het weekend, concert is dan al voorbij.. Nu is het 19 euro maar je zou 4 kaarten van 125 euro hebben...
Concert van Cantona zou in april zijn, maar werd verplaatst naar oktober en nu is het weer uitgesteld. Gevraagd om tickets te annuleren, maar Ticketmaster komt dan aan, dat ze met de opdrachtgever van het concert hebben afgesproken om tot december te wachten.... Ondanks dat op hun site en in hun voorwaarden staat, dat je het bedrag terugkrijgt als de datum wordt verschoven of het concert is uitgesteld. Lekker makkelijk jouw geld vasthouden en verschuilen achter een afspraak die zijn met iemand anders maken en in ineens zijn hun eigen voorwaarden minder belangrijk.
Ik was een kaartje aan het kopen, ging door alle stappen heen, had betaald en dan krijg ik de melding van Ticketmaster dat "de transactie niet kon worsen afgerond omdat de ticketprijs gewijzigd was." Tot twee keer toe geprobeerd, toen nog met dezelfde prijs, twee keer voor lucht betaald, en de derde keer dat ik probeerde was de prijs met 120 euro omhoog gegaan, terwijl ik al twee keer had betaald. Misschien had ik die duurdere prijs wel betaald, als ze al niet twee keer mijn geld hadden aangenomen. Heb nu een goedkoper ticket gehaald.
Zwakke punten Dynamic pricing is achterbaks en onacceptabel als je al bezig bent met betalen.
As a promoter I got in contact with Mr. K from fairtix and I was surprised when I was asked for details from my bank, like card number, then account statement. As far as I know, and I might be wrong, this is confidential information, and even if he tried to convince me that this procedure is legal and asked by the government, I didn't had this kind of information asked by any of the other (3) ticket selling platforms I have worked and I still have accounts with. What was even more interesting it was that there is no contract to be signed, and Mr. K said that another bank account needs to be opened. Again, a totally new approach than the rest of the platforms. I don't know if it's legal or not, but definitely there are enough red flags for me to say NO, THANK YOU!
In maart kaartjes geboekt t.w.v. 135 Euro voor optreden van Melissa Naschenweng op 6-10-2024. Krijgen 28-8-2024 een mail dat dit niet doorgaat, omdat mevrouw Naschenweng een TV optreden belangrijker vindt.Daar we nooit de tickets per post (digitale tijdperk) hebben ontvangen, kunnen we geen formulier invullen, ook niet met het ordernummer. Bellen mailen, contact met Hollandse vestiging (kunnen niks voor U betekenen) maar ze willen de barcodes die we niet hebben. Met andere woorden, geen greintje inlevingsvermogen (tot 2x toe de telefoonverbinding verbroken) Je kunt fluiten naar je centen.
Nooit geen Eventim meer!!!
Sterke punten Die zijn er niet, alleen dat je wordt opgelicht.
Zwakke punten Niet bereikbaar per telefoon.Reageren niet op e-mails. Als je eenmaal contact hebt, wordt de verbinding verbroken.
In maart kaartjes geboekt t.w.v. €135 voor optreden van Melissa Naschenweng op 6-10-2024.
Krijgen 28-8-2024 een mail dat dit niet doorgaat, omdat mevrouw Naschenweng een TV optreden belangrijker vindt.
Daar we nooit de tickets per post (digitale tijdperk) hebben ontvangen, kunnen we geen formulier invullen, ook niet met het ordernummer.
Bellen mailen, contact met Hollandse vestiging (kunnen niks voor U betekenen) maar ze willen de barcodes die we niet hebben.
Met andere woorden, geen greintje inlevingsvermogen (tot 2x toe de telefoonverbinding verbroken)
Je kunt fluiten naar je centen.
Nooit geen Eventim meer!!!
Sterke punten Die zijn er niet, alleen dat je wordt opgelicht.
Zwakke punten Niet bereikbaar per telefoon.
Reageren niet op e-mails.
Als je eenmaal contact hebt, wordt de verbinding verbroken.
Wat een oplichtingsbende is ticketmaster. Dat grote namen deze lui nog steeds gebruiken. Onduidelijk welke kaarten er beschikbaar zijn, wanneer je een paar keer gezocht hebt, wordt je meteen geblokkeerd, Platinum kaarten waar je 3 tot 4 keer zoveel voor betaald dan iemand die naast je zit omdat het een populair evenement is. Eindelijk kaarten in mandje, meteen doorklikken error. Je probeert contact op te nemen, ze kunnen niks en reageren belachelijk slecht.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slechte website, absurde prijzen, service kosten die belachelijk hoog zijn, onduidelijke informatie.
Had ik geweten dat je als verkoper zoveel risico loopt, had ik het nooit gedaan.
2 Tickets voor Lowlands aangeboden, 1 is gelukkig goed gegaan het andere ticket is op doorsturen blijven haken/staan. Een technische fout, pas na afloop meldt de koper het probleem. Terwijl hij het ervoor al wist. Ik moet nu het ticket terug betalen, ze dreigen gelijk al met incasso kosten als je niet betaald
Ik heb nu een verlies van 400. Waardeloos platvorm, echt nooit weer.
Zwakke punten te hoog risico dat het fout gaat en ticketswap draait nooit voor de kosten op
De verkoper geeft duidelijk aan dat je een ticket koopt voor 2 plaatsen naast elkaar.
aan de ingangscontrole kregen we door de foutmelding van het ticket gedoe met security + gedoe met het management + een weigering van toegang voor het evenement.
na contact met ticketswap zeiden ze dat de verkoper er beter aan gedaan had om de info over de 2 plaatsen naast elkaar aan te passen voor ze over ging tot verkoop.
resultaat: een hoop gedoe ter plaatse, geen terugbetaling
SCAM !!
GEWOON WEGBLIJVEN HIER !!
HET ZIJN ECHT WAARDELOZE ONERVAREN [ WOORD MOET NOG UITGEVONDEN WORDEN ]
Tickets betaald, niets ontvangen, ook geen geld terug gekregen.
Doe het niet mensen, het geld is gewoon weg. Ik heb zelf een aanklacht ingedient, maar is natuurlijk zeer lastig, tijdrovend en wellicht zonder resultaat.
Als alles goed gaat, is het echt een fantastische service, waar ik met heel veel plezier al veel gebruik van heb gemaakt.
Echter, als het misgaat en je bent op de klantenservice aangewezen, zal je ervaring heel anders zijn.
Ik had voor Georgie's Wintergarten 2024 mijn kaartjes via dit platform aangeschaft en zag dat er ook lockerkaartjes op stonden. Ik dacht, dat is handig, hoef ik niet in de rij te staan op het festival, en via Ticketswap scheelt het mij ook nog een paar euro. Dus gedaan.
Aangekomen op het festival ben ik naar de lockerbalie gegaan om de code voor mijn locker op te halen. Hier kreeg ik te horen dat kluisjes die via Ticketswap aangeschaft waren, niet te claimen waren. Volgens de dame aan de balie was mijn enige optie opnieuw voor een kluisje te betalen. Dit heb ik toen gedaan. De dame vertelde mij verder dat ik mijn geld via Ticketswap terug moest vragen door aan te geven dat het ticket niet werkte.
Na het festival kreeg ik inderdaad van Ticketswap een mail waarin ik kon aangeven dat het ticket voor de kluis niet had gewerkt. Hierbij heb ik een korte uitleg gegeven met bovenstaand verhaal.
Vervolgens krijg ik een dag later een standaardmailtje waarin mij gevraagd wordt uit te leggen waarom het kaartje niet werkte en hier bewijs voor te leveren. Hierop antwoord ik dat ik alle informatie al heb aangeleverd en dat ze contact moeten opnemen met de organisatie van Georgie's Wintergarten.
Hier krijg ik vervolgens een week later weer reactie op dat ik bewijs moet aanleveren.
In de jaren heb ik toch zeker wel 100 kaartjes gekocht en verkocht via dit platform. En nooit gebruik hoeven maken van de klantenservice. Je zou zeggen dat er om slechts 10 euro niet zo moeilijk gedaan zou worden, zeker niet bij een vaste klant, en zeker niet met een probleem dat iedereen die zijn kluisje voor Georgie's via Ticketswap heeft gekocht, gehad moet hebben. In plaats daarvan word je van het kastje naar de muur gestuurd. En word je keer op keer gevraagd dezelfde informatie aan te leveren.
Inmiddels is de beslissing van het Aftersales-team van Ticketswap final. Ik hoef mijn 10 euro ook niet meer terug. Maar wil iedereen uitnodigen om, waar mogelijk, voor een alternatief te kiezen. Je betaalt, bij verkoop van je ticket, vaak bijna 5 euro fee. Dit is echt veel te veel, en zoals je uit mijn verhaal kunt opmaken, is de service die je hiervoor terugkrijgt ondermaats. Het is hoog tijd dat het monopolie dat Ticketswap heeft, wordt opengebroken
Eventix is een ontzettend handig systeem die heel overzichtelijk aangeeft welke tickets en beschikbaar zijn. Eventix is ook altijd optijd met de mails en heeft een goeie klantenservice.
Ik heb kaarten te koop aangeboden voor een event via Ticketswap, maar ze zijn tijdens het event niet verkocht. Door een bug in het systeem zijn de kaarten voor een ander event te koop aangeboden. Dit heeft geleid tot een hoop verwarring en ongemak.
Ik word nu al weken lastiggevallen met mailtjes en sms'jes over deze kaarten, terwijl er nergens een reactie komt op mijn pogingen om contact op te nemen. De communicatie en service van Ticketswap zijn ronduit waardeloos. Dit soort problemen en de manier waarop ermee omgegaan wordt, zijn onacceptabel.
Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost, maar tot die tijd kan ik Ticketswap helaas niet aanbevelen.
Boeven!
Review over Guts TicketsWat een raar ticketbedrijf.. Ronduit dom en onprofessioneel! Zo niet goed nagedacht over service. Ik heb 2 kaarten voor Bløf in Ahoy. Helaas kan ik er niet heen. Ik wil er iemand anders blij mee maken voor een prikkie maar verkopen is niet mogelijk. Waarom niet? Wat is de gedachte hierachter? Ik heb ze betaald dus het zijn MIJN kaarten toch? Guts heeft zijn geld al ontvangen, Bløf krijgt geld vd tickets..waarom deze manier van handelen? Als ik mijn tickets wil verkopen voor minder bepaal ik dat toch zelf? Ze staan nu te koop op de eigen site van Guts, waar helaas geen kaartje verkocht wordt. Heel slecht dit!
Sterke punten
Werkelijk geen goed woord voor over.
Zwakke punten
Absoluut niet klantvriendelijk.
Tevreden
Review over EventixTevreden over de werking van Eventix. Gebruik het meermaals per jaar. :)
Sterke punten
Duidelijk en snelle site.
Great support
Review over FairtixWe received great support when we had a question!
Lekker snel klaar
Review over EventixHet werkt echt top, ik was super snel klaar.
Sterke punten
Snel klaar en makkelijk
ACHTERLIJK SYSTEEM
Review over Guts TicketsWij kunnen door omstandigheden niet, 4 kaartjes ruim van tevoren aangeboden via GUTS. Ik zie op TicketSwap 1200(!) kaartjes gezocht voor dit event… Onze kaartjes staan al weken te koop via GUTS en verkopen niet. Waardeloos systeem. Waarschijnlijk raken we ons geld kwijt, zo zonde.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Als je door omstandigheden niet kunt dan ben je je geld kwijt.
Belachelijke organisatie!
Review over EventimWe hebben dit jaar kaartjes voor Santa Claus is Coming to Town besteld. Dit ook als kerstcadeau voor onze kinderen en hun aanhang. Kaartjes waren betaald maar we krijgen maanden later doodleuk te horen dat men heeft besloten de kaartjes door te verkopen. We konden kiezen voor geld terug of een voorstelling in de avond. Dat laatste gaat niet vanwege gezondheidsredenen van één van ons. Daar sta je dan.
Zwakke punten
Zie commentaar
Makkelijk en snel
Review over EventixMakkelijk en snel je tickets kopen. Maar een aantal handelingen. Geen gedoe met wachtwoorden of robot verificaties. Tickets meteen te downloaden. Kortom heel prettig!
Sterke punten
Snel af te handelen
Waardeloze organisatie.
Review over TicketMasterVanavond naar Frans Bauer Ahoy zatv19 okt 2024. Parkeerkaart gekocht bij Ticketmaster, tickets nooit gekregen; Fijn met mindervalide moeder, Bedankt! Nooit meer voor ons met Ticketmaster!
Ik vind het een rare gang van zaken, mijn eerste en dan maat laatste keer ticketmaster. Bij deze dien ik dan ook klacht in.
Bevestiging waar ik waar me geld blijft.
Het regent klachten op internet over jullie zue ik, jammer.
Bekend is dat jullie systeem niet goed werkt kreeg ik al te horen.
Mn moeder is mindervalide, een parkeerplaats had fijn geweest.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Communiceren niet in het weekend, concert is dan al voorbij.. Nu is het 19 euro maar je zou 4 kaarten van 125 euro hebben...
Slechte 'service'
Review over TicketMasterConcert van Cantona zou in april zijn, maar werd verplaatst naar oktober en nu is het weer uitgesteld. Gevraagd om tickets te annuleren, maar Ticketmaster komt dan aan, dat ze met de opdrachtgever van het concert hebben afgesproken om tot december te wachten.... Ondanks dat op hun site en in hun voorwaarden staat, dat je het bedrag terugkrijgt als de datum wordt verschoven of het concert is uitgesteld. Lekker makkelijk jouw geld vasthouden en verschuilen achter een afspraak die zijn met iemand anders maken en in ineens zijn hun eigen voorwaarden minder belangrijk.
Waardeloos
Review over EventgooseWaardeloze club. Ze zijn heel hoog van zichzelf en denken totaal niet met de klant mee.
Kwalitatief uitermate teleurst
Review over TicketMasterIk was een kaartje aan het kopen, ging door alle stappen heen, had betaald en dan krijg ik de melding van Ticketmaster dat "de transactie niet kon worsen afgerond omdat de ticketprijs gewijzigd was." Tot twee keer toe geprobeerd, toen nog met dezelfde prijs, twee keer voor lucht betaald, en de derde keer dat ik probeerde was de prijs met 120 euro omhoog gegaan, terwijl ik al twee keer had betaald. Misschien had ik die duurdere prijs wel betaald, als ze al niet twee keer mijn geld hadden aangenomen. Heb nu een goedkoper ticket gehaald.
Zwakke punten
Dynamic pricing is achterbaks en onacceptabel als je al bezig bent met betalen.
Super slecht
Review over ViaGoGoWat een oplichters!!!! Koop nooit je kaarten hier nooit!!! Dit bedrijf moet meteen weg gevaagd worden. Teveel om op te noemen!!!!
Zwakke punten
Alles!!!!!
PIV x Adam Tower
Review over EventixHele gebruiksvriendelijke site en snel m’n kaarten kunnen kopen. Geen onvoorziene kosten, helemaal happy!
Sterke punten
Snel en handy op mobiel.
Dodgy business framework
Review over FairtixAs a promoter I got in contact with Mr. K from fairtix and I was surprised when I was asked for details from my bank, like card number, then account statement. As far as I know, and I might be wrong, this is confidential information, and even if he tried to convince me that this procedure is legal and asked by the government, I didn't had this kind of information asked by any of the other (3) ticket selling platforms I have worked and I still have accounts with. What was even more interesting it was that there is no contract to be signed, and Mr. K said that another bank account needs to be opened. Again, a totally new approach than the rest of the platforms. I don't know if it's legal or not, but definitely there are enough red flags for me to say NO, THANK YOU!
Sterke punten
Bullshit
Zwakke punten
Everything
Concert Naschenweng geannuleer
Review over EventimIn maart kaartjes geboekt t.w.v. 135 Euro voor optreden van Melissa Naschenweng op 6-10-2024. Krijgen 28-8-2024 een mail dat dit niet doorgaat, omdat mevrouw Naschenweng een TV optreden belangrijker vindt.Daar we nooit de tickets per post (digitale tijdperk) hebben ontvangen, kunnen we geen formulier invullen, ook niet met het ordernummer. Bellen mailen, contact met Hollandse vestiging (kunnen niks voor U betekenen) maar ze willen de barcodes die we niet hebben. Met andere woorden, geen greintje inlevingsvermogen (tot 2x toe de telefoonverbinding verbroken) Je kunt fluiten naar je centen.
Nooit geen Eventim meer!!!
Sterke punten
Die zijn er niet, alleen dat je wordt opgelicht.
Zwakke punten
Niet bereikbaar per telefoon.Reageren niet op e-mails. Als je eenmaal contact hebt, wordt de verbinding verbroken.
Concert Naschenweng geannuleer
Review over EventimIn maart kaartjes geboekt t.w.v. €135 voor optreden van Melissa Naschenweng op 6-10-2024.
Krijgen 28-8-2024 een mail dat dit niet doorgaat, omdat mevrouw Naschenweng een TV optreden belangrijker vindt.
Daar we nooit de tickets per post (digitale tijdperk) hebben ontvangen, kunnen we geen formulier invullen, ook niet met het ordernummer.
Bellen mailen, contact met Hollandse vestiging (kunnen niks voor U betekenen) maar ze willen de barcodes die we niet hebben.
Met andere woorden, geen greintje inlevingsvermogen (tot 2x toe de telefoonverbinding verbroken)
Je kunt fluiten naar je centen.
Nooit geen Eventim meer!!!
Sterke punten
Die zijn er niet, alleen dat je wordt opgelicht.
Zwakke punten
Niet bereikbaar per telefoon.
Reageren niet op e-mails.
Als je eenmaal contact hebt, wordt de verbinding verbroken.
Super
Review over WeTicketWat een top service. Emails binnen no time beantwoord en gewoon een telefoon nummer waar je ze kunt bereiken.
Dat Ticketmaster nog bestaat..
Review over TicketMasterWat een oplichtingsbende is ticketmaster. Dat grote namen deze lui nog steeds gebruiken. Onduidelijk welke kaarten er beschikbaar zijn, wanneer je een paar keer gezocht hebt, wordt je meteen geblokkeerd, Platinum kaarten waar je 3 tot 4 keer zoveel voor betaald dan iemand die naast je zit omdat het een populair evenement is. Eindelijk kaarten in mandje, meteen doorklikken error. Je probeert contact op te nemen, ze kunnen niks en reageren belachelijk slecht.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte website, absurde prijzen, service kosten die belachelijk hoog zijn, onduidelijke informatie.
Waardeloos, nooit weer
Review over TicketSwapHad ik geweten dat je als verkoper zoveel risico loopt, had ik het nooit gedaan.
2 Tickets voor Lowlands aangeboden, 1 is gelukkig goed gegaan het andere ticket is op doorsturen blijven haken/staan. Een technische fout, pas na afloop meldt de koper het probleem. Terwijl hij het ervoor al wist. Ik moet nu het ticket terug betalen, ze dreigen gelijk al met incasso kosten als je niet betaald
Ik heb nu een verlies van 400. Waardeloos platvorm, echt nooit weer.
Zwakke punten
te hoog risico dat het fout gaat en ticketswap draait nooit voor de kosten op
OPLICHTERS
Review over TicketSwapDe verkoper geeft duidelijk aan dat je een ticket koopt voor 2 plaatsen naast elkaar.
aan de ingangscontrole kregen we door de foutmelding van het ticket gedoe met security + gedoe met het management + een weigering van toegang voor het evenement.
na contact met ticketswap zeiden ze dat de verkoper er beter aan gedaan had om de info over de 2 plaatsen naast elkaar aan te passen voor ze over ging tot verkoop.
resultaat: een hoop gedoe ter plaatse, geen terugbetaling
SCAM !!
GEWOON WEGBLIJVEN HIER !!
HET ZIJN ECHT WAARDELOZE ONERVAREN [ WOORD MOET NOG UITGEVONDEN WORDEN ]
Sterke punten
online oplichting
Zwakke punten
oplossing aanbieden
Tickets betaald, niets ontvang
Review over ViaGoGoTickets betaald, niets ontvangen, ook geen geld terug gekregen.
Doe het niet mensen, het geld is gewoon weg. Ik heb zelf een aanklacht ingedient, maar is natuurlijk zeer lastig, tijdrovend en wellicht zonder resultaat.
Zwakke punten
Licht je op
klantenservice is ondermaats
Review over TicketSwapAls alles goed gaat, is het echt een fantastische service, waar ik met heel veel plezier al veel gebruik van heb gemaakt.
Echter, als het misgaat en je bent op de klantenservice aangewezen, zal je ervaring heel anders zijn.
Ik had voor Georgie's Wintergarten 2024 mijn kaartjes via dit platform aangeschaft en zag dat er ook lockerkaartjes op stonden. Ik dacht, dat is handig, hoef ik niet in de rij te staan op het festival, en via Ticketswap scheelt het mij ook nog een paar euro. Dus gedaan.
Aangekomen op het festival ben ik naar de lockerbalie gegaan om de code voor mijn locker op te halen. Hier kreeg ik te horen dat kluisjes die via Ticketswap aangeschaft waren, niet te claimen waren. Volgens de dame aan de balie was mijn enige optie opnieuw voor een kluisje te betalen. Dit heb ik toen gedaan. De dame vertelde mij verder dat ik mijn geld via Ticketswap terug moest vragen door aan te geven dat het ticket niet werkte.
Na het festival kreeg ik inderdaad van Ticketswap een mail waarin ik kon aangeven dat het ticket voor de kluis niet had gewerkt. Hierbij heb ik een korte uitleg gegeven met bovenstaand verhaal.
Vervolgens krijg ik een dag later een standaardmailtje waarin mij gevraagd wordt uit te leggen waarom het kaartje niet werkte en hier bewijs voor te leveren. Hierop antwoord ik dat ik alle informatie al heb aangeleverd en dat ze contact moeten opnemen met de organisatie van Georgie's Wintergarten.
Hier krijg ik vervolgens een week later weer reactie op dat ik bewijs moet aanleveren.
In de jaren heb ik toch zeker wel 100 kaartjes gekocht en verkocht via dit platform. En nooit gebruik hoeven maken van de klantenservice. Je zou zeggen dat er om slechts 10 euro niet zo moeilijk gedaan zou worden, zeker niet bij een vaste klant, en zeker niet met een probleem dat iedereen die zijn kluisje voor Georgie's via Ticketswap heeft gekocht, gehad moet hebben. In plaats daarvan word je van het kastje naar de muur gestuurd. En word je keer op keer gevraagd dezelfde informatie aan te leveren.
Inmiddels is de beslissing van het Aftersales-team van Ticketswap final. Ik hoef mijn 10 euro ook niet meer terug. Maar wil iedereen uitnodigen om, waar mogelijk, voor een alternatief te kiezen. Je betaalt, bij verkoop van je ticket, vaak bijna 5 euro fee. Dit is echt veel te veel, en zoals je uit mijn verhaal kunt opmaken, is de service die je hiervoor terugkrijgt ondermaats. Het is hoog tijd dat het monopolie dat Ticketswap heeft, wordt opengebroken
Verschrikkelijk
Review over Tickettackverschrikkelijk, na aankoop van een ticket van €110 geweigerd aan de deur…
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Alles
Overzichtelijk TOP
Review over EventixEventix is een ontzettend handig systeem die heel overzichtelijk aangeeft welke tickets en beschikbaar zijn. Eventix is ook altijd optijd met de mails en heeft een goeie klantenservice.
Sterke punten
Duidelijk, snel, goeie service, TOP
Zwakke punten
Geen!
Systeemfout = klant betalen.
Review over TicketSwapIk heb kaarten te koop aangeboden voor een event via Ticketswap, maar ze zijn tijdens het event niet verkocht. Door een bug in het systeem zijn de kaarten voor een ander event te koop aangeboden. Dit heeft geleid tot een hoop verwarring en ongemak.
Ik word nu al weken lastiggevallen met mailtjes en sms'jes over deze kaarten, terwijl er nergens een reactie komt op mijn pogingen om contact op te nemen. De communicatie en service van Ticketswap zijn ronduit waardeloos. Dit soort problemen en de manier waarop ermee omgegaan wordt, zijn onacceptabel.
Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost, maar tot die tijd kan ik Ticketswap helaas niet aanbevelen.