Ze adverteren goed, wat jammer is voor de consument. Ze verkopen veelste dure kaarten al eerder dan dat ze te koop staan en gaan dan proberen die kaartjes te kopen. Heb het driedubbele betaald voor de tickets en krijg ze pas een week vooraf. Ik ben benieuwd of het ook echt de kaartjes zijn zoals gekocht. Is pas in December dus een lange zit. Zou noooooit meer iets bij hun kopen, zelfs niet als de kaartjes straks goed zijn.
Ik had een probleem met het bestellen van tickets voor de motorhomesalon in Antwerpen. 2 Minuten na dit te hebben gemeld bij Fairtix kreeg ik hulp tot dit probleem opgelost was. Zo zou elke firma moeten werken, snel en vriendelijk. Proficiat aan dit team.
Voor de 2de maal in evenzoveel weken liep de ticketverkoop voor de optredens van onze dansschool volledig mis. De eerste keer kon niemand kaarten bestellen, na een kwartier liep alles vast. Daarop werd de verkoop met een week uitgesteld om Eventgoose toe te laten de fouten recht te zetten. Vandaag poging 2: zo mogelijk nog meer ellende. Na een wachtrij van 200 personen te hebben overleefd, liep alles weer vast: ‘server error’. Sommigen hadden geluk en konden een tickets bestellen. Betalen was echter lastig. Soms kreeg je niet het aantal tickets dat je gevraagd (en betaald) had, soms kreeg je er teveel. Plots werd de shop zomaar offline gehaald. Bleken er ook nog eens niet bestaande stoelen verkocht. Wegblijven dus van dit platform, tenzij Eventgoose heel hard leert uit deze fouten…
De ticketverkoop van onze dansschool liep al van de eerste minuut vast. Na een half uur gedoe werd deze een week uitgesteld, zodat er voldoende tijd was om de problemen aan te pakken. Maar helaas was het toen nog slechter geregeld: sommigen konden wel een ticket bemachtigen, anderen niet, sommigen hadden vier tickets besteld en kregen er maar drie, anderen kregen een ticket te veel, enz...
Sterke punten geen idee, die heb ik niet kunnen ontdekken
Zwakke punten leren uit je fouten: het systeem loopt vast door de grote run op tickets, ze krijgen een week verbetertijd, maar een week later loopt het weer mis!
De ticketverkoop voor Danserie liep vorige week al in het honderd. Was daarom een week uitgesteld. Vandaag begon het om 10u. Het liep wederom in het honderd. Schandalig gewoon, berichten van server error, 4 kaarten besteld, 3 gekregen enz. Zag later dat er toch betere plaatsen waren naast elkaar. Gewoon een soep. Onprofessioneel
Sterke punten GEEN
Zwakke punten onprofessioneel. Geen anticipatie op bekend probleem.
topticketshop vraagt veel te hoge prijzen en je krijgt slechte plaatsen toebedeeld.
2 kaartjes van Daniel Arends gekocht (6 maanden voor de voorstelling besteld en betaald) voor een bedrag van € 170,- Kreeg een week voor de voorstelling de kaarten toegestuurd t.w.v. 30,- per stuk en helemaal achteraan!! Topticketshop heeft dus € 110,- aan mij verdiend . Gebeld met de klantenservice, maar kreeg alleen te horen: “ ik kan er niks aan doen”. Waardeloze service en bedrijf. Ik ga daar nooit weer boeken!
Sinds ik een VPN gebruik is de app van Ticketmaster onbruikbaar. Ook wanneer de VPN gebruik maakt van een Nederlandse server
Het zou fijn zijn wanneer dat bij de volgende update hersteld wordt. Voorlopig is mijn oplossing de VPN uit te schakelen als ik de app wil gebruik.
2 tickets voor Moulin Rouge gekocht 20 febr. Ontzettend veel zin in. Maar ben strondverkouden en heb 2 ontstoken ogen. gebeld of ik mag omruilen naar andere datum maar dat is niet mogelijk. Nou moet ik daar vanavond hoestend en proestend gaan zitten en dat zal mij niet in dank worden afgenomen door de mensen om mij heen.
Woekerwinsten en misleiding
Ik krijg ongetwijfeld zelfde standaard antwoord "we zijn weder verkoper bla bla", maar de kern is dat er woekerwinsten gemaakt worden. Mijn vriendin had niet goed opgelet dat het niet de officiele verkoopsite is (ze staan bovenaan), en heeft 130 euro per kaart betaald, die gewoon online nu 88,- zijn bij Ziggodome zelf (het is niet uitverkocht). Dat zijn woekerwinsten. Juridisch zal het kloppen (hoewel: misleiding is ook strafbaar), maar bah! als je toch op zo'n manier je geld moet verdienen. Schaam je! ( en nee, ik hoef niet weer het standaard antwoord. Verzin eens iets nieuws).
3 tickets gekocht in de veronderstelling dat zij een origineel verkooppunt waren. Nu ik had betaald bleek dat ik ipv €90,- €190 heb betaald. Voel me dus flink genaaid. Als je ze mailt zeggen ze dat het staat aangegeven en mijn eigen schuld is. Als je het dubbele wil betalen moet je hier zijn. Oplichters!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Oplichters, rekenen woekerprijzen en geven het idee dat het de eerlijke prijzen zijn.
Zint eer gij begint aan Eventim, in welke vorm dan ook. Kaartjes gekocht voor Heel Holland zingt Hazes, nu wordt ik gedwongen om de app van Eventim op mijn telefoon te installeren. Het is niet mogelijk om op een andere manier een kaart b.v. te downloaden. Daar blijft het vervolgens dan ook nog niet eens bij... Als je dan voorts zoiets hebt nou oke dan, dan wordt je vervolgens weer gedwongen om bij Eventim een account aan te maken... eerlijk is eerlijk... de helpdesk reageert snel maar ze hebben geen idee waar ze het over hebben. Niet aan beginnen is mijn advies!
Kaarten voor 9 genodigden gekocht voor zakelijk feest (VVAL) 1,5 maand van te voren aangekocht en bevestiging gekregen
Tot op de dag van event geen kaarten. Ze wachten zolang tot de marge niet meer interessant is en dan geven ze aan geen kaarten te hebben en krijg je een refund
De laatste week dagelijks contact gehad , allerlei beloften maar puntje bij paaltje niks ….
9 gedupeerden
Het bedrijf is geen ster waardig
Sterke punten Zijn er niet
Zwakke punten Alleen maar beloften, standaard antwoorden bij problemen en uiteindelijk geen kaartjen
this is a semi fraudulent organisation. bought a ticket on the US website, flew to the US and once here its impossible to download the tickets. its says ticketmaster app is not a available to anyone in my region. off course only the app allows access. i bought another phone and same issue. i can see the ticket booking but cant download. spend hours with their support team and they say its a glitch
Meer dan het dubbele betaald door topticketshop: Onze tickets voor Freek Vonk kostten normaal 36 euo per stuk maar topticketshop verkoopt ze aan 69 euro per stuk èn rekent ook nog eens handling aan. In totaal meer dan 150 euro betaald voor 2 tickets die Afas aan 36 euro verkoopt.
Elk zijn verdienmodel en we hebben dat bedrag betaald, maar het is zuur achteraf te moeten merken dat je voor meer dan 75 euro in de zak bent gezet door topticketshop. Een reden om ze in de toekomst zoveel mogelijk te mijden...
In februari tickets voor kerstconcert André Rieu aangeschaft. Waren mooie plaatsen dus blijkbaar kosten ze 240 euro. De kaarten werden pas 1 dag voor het evenement geleverd en bleken maar 105 euro te kosten. Inclusief de administratiekosten van 75 euro ben ik dus voor 350 euro opgelicht. Koop dus nooit kaarten via deze site.
Sterke punten Geen, zijn pure oplichters
Zwakke punten Oplichting en veel te dure kaarten en hoge administratiekosten
Wij zijn opgelicht!
Het antwoord is simpelweg: nee, nooit meer Viagogo! Een paar maanden geleden hebben we via Viagogo kaartjes gekocht voor onze ouders voor André Rieu in Maastricht, 1e rang, omdat het allemaal betrouwbaar leek. We hebben ruim €450 betaald voor deze kaarten.
Tot onze grote verbazing kregen we nu de kaarten toegestuurd, maar die blijken op naam te staan van iemand anders (Rob Blijleven!?) en zijn maar €95 per stuk waard. We voelen ons zwaar opgelicht.
Tot overmaat van ramp willen we de kaarten nu verkopen, omdat onze ouders door gezondheidsredenen niet meer kunnen gaan. Maar dat blijkt via Viagogo vrijwel onmogelijk te regelen. We proberen het nu via andere wegen.
Conclusie: Nooit meer Viagogo! Mensen, wees gewaarschuwd! Dit platform lijkt misschien betrouwbaar, maar het is dat absoluut niet. Je betaalt veel te veel en blijft vervolgens met je probleem zitten.
Er is ook een consumenten herroeping recht dat je binnen 14 dagen kan annuleren ze houden zich daar niet aan . Nooit vooruit betalen gewoon door schuiven naar klarna . En anders gewoon blokkeren
Er is ook een consumenten herroeping recht dat je binnen 14 dagen kan annuleren ze houden zich daar niet aan . Nooit vooruit betalen gewoon door schuiven naar klarna . En anders gewoon blokkeren
Er is ook een consumenten herroeping recht dat je binnen 14 dagen kan annuleren ze houden zich daar niet aan . Nooit vooruit betalen gewoon door schuiven naar klarna . En anders gewoon blokkeren
Viagogo geven niet voor je bestelling aan dat je de tickets pas krijgt een paar uur voor concert begint. Dat geeft on zerkerheid vooral als je een paar uur onderweg bent en dat je ook een hotel overnachting wil boeken en de niet de zekerheid dat je toegang heb van concert vooral als je met meerdere gaat. Als je dan wil reageren dat je er van ziet verplichten ze je de tickets af tenemen en dan weer te koop aan te bieden viagogo. Pure oplichting het beste is niet meer reageren doen ze zelf ook niet . Ze bellen van zelf heb ik ondervonden de dame aan de telefoon versprak haar zelf en gaf aan dat het voorkomt dat de kaarten wel eens niet aan komen . Klarna precies het zelfde reageren ook pas naar een paar dagen en verwijzen je naar de webshop viagogo. Het beste is zo lang je niet voor uit heb betaald niet reageren . Verloren energie alles blokkeren . Laat maar voor komen . Zie het met vertrouwen te gemoed.
Verkopen is nagenoeg onmogelijk!
Door omstandigheden konden we niet naar een concert. Tot mijn grote verbazing konden de kaartjes alleen (voor de volle prijs) via de app verkocht worden. De parkeerkaarten helemaal niet. Ondank een kleine 600 geïnteresseerde op Ticketswap en meerdere biedingen op marktplaats bleek verkoop toch onmogelijk. Ik koop nooit meer kaarten via dit platform
Super!
Review over EventixHeel makkelijk om je tickets voor diverse feesten te kopen. Goed overzicht, snel en duidelijk!
Voelt als oplichting
Review over TopTicketshopZe adverteren goed, wat jammer is voor de consument. Ze verkopen veelste dure kaarten al eerder dan dat ze te koop staan en gaan dan proberen die kaartjes te kopen. Heb het driedubbele betaald voor de tickets en krijg ze pas een week vooraf. Ik ben benieuwd of het ook echt de kaartjes zijn zoals gekocht. Is pas in December dus een lange zit. Zou noooooit meer iets bij hun kopen, zelfs niet als de kaartjes straks goed zijn.
Sterke punten
Niks, belachelijk dat dit mag
Zwakke punten
Afzetters
Super service!
Review over FairtixIk had een probleem met het bestellen van tickets voor de motorhomesalon in Antwerpen. 2 Minuten na dit te hebben gemeld bij Fairtix kreeg ik hulp tot dit probleem opgelost was. Zo zou elke firma moeten werken, snel en vriendelijk. Proficiat aan dit team.
Alles wat je NIET wil
Review over EventgooseVoor de 2de maal in evenzoveel weken liep de ticketverkoop voor de optredens van onze dansschool volledig mis. De eerste keer kon niemand kaarten bestellen, na een kwartier liep alles vast. Daarop werd de verkoop met een week uitgesteld om Eventgoose toe te laten de fouten recht te zetten. Vandaag poging 2: zo mogelijk nog meer ellende. Na een wachtrij van 200 personen te hebben overleefd, liep alles weer vast: ‘server error’. Sommigen hadden geluk en konden een tickets bestellen. Betalen was echter lastig. Soms kreeg je niet het aantal tickets dat je gevraagd (en betaald) had, soms kreeg je er teveel. Plots werd de shop zomaar offline gehaald. Bleken er ook nog eens niet bestaande stoelen verkocht. Wegblijven dus van dit platform, tenzij Eventgoose heel hard leert uit deze fouten…
Miserie alom, 2X op rij
Review over EventgooseDe ticketverkoop van onze dansschool liep al van de eerste minuut vast. Na een half uur gedoe werd deze een week uitgesteld, zodat er voldoende tijd was om de problemen aan te pakken. Maar helaas was het toen nog slechter geregeld: sommigen konden wel een ticket bemachtigen, anderen niet, sommigen hadden vier tickets besteld en kregen er maar drie, anderen kregen een ticket te veel, enz...
Sterke punten
geen idee, die heb ik niet kunnen ontdekken
Zwakke punten
leren uit je fouten: het systeem loopt vast door de grote run op tickets, ze krijgen een week verbetertijd, maar een week later loopt het weer mis!
bitterslechte kaartenverkoop
Review over EventgooseDe ticketverkoop voor Danserie liep vorige week al in het honderd. Was daarom een week uitgesteld. Vandaag begon het om 10u. Het liep wederom in het honderd. Schandalig gewoon, berichten van server error, 4 kaarten besteld, 3 gekregen enz. Zag later dat er toch betere plaatsen waren naast elkaar. Gewoon een soep. Onprofessioneel
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
onprofessioneel. Geen anticipatie op bekend probleem.
Veel te hoge prijzen
Review over TopTicketshoptopticketshop vraagt veel te hoge prijzen en je krijgt slechte plaatsen toebedeeld.
2 kaartjes van Daniel Arends gekocht (6 maanden voor de voorstelling besteld en betaald) voor een bedrag van € 170,- Kreeg een week voor de voorstelling de kaarten toegestuurd t.w.v. 30,- per stuk en helemaal achteraan!! Topticketshop heeft dus € 110,- aan mij verdiend . Gebeld met de klantenservice, maar kreeg alleen te horen: “ ik kan er niks aan doen”. Waardeloze service en bedrijf. Ik ga daar nooit weer boeken!
VPN verstoort Ticketmaster
Review over TicketMasterSinds ik een VPN gebruik is de app van Ticketmaster onbruikbaar. Ook wanneer de VPN gebruik maakt van een Nederlandse server
Het zou fijn zijn wanneer dat bij de volgende update hersteld wordt. Voorlopig is mijn oplossing de VPN uit te schakelen als ik de app wil gebruik.
omboeken
Review over Eventim2 tickets voor Moulin Rouge gekocht 20 febr. Ontzettend veel zin in. Maar ben strondverkouden en heb 2 ontstoken ogen. gebeld of ik mag omruilen naar andere datum maar dat is niet mogelijk. Nou moet ik daar vanavond hoestend en proestend gaan zitten en dat zal mij niet in dank worden afgenomen door de mensen om mij heen.
Sterke punten
niet meedenken
Zwakke punten
niet meedenken
MR
Review over GoTicketShopWoekerwinsten en misleiding
Ik krijg ongetwijfeld zelfde standaard antwoord "we zijn weder verkoper bla bla", maar de kern is dat er woekerwinsten gemaakt worden. Mijn vriendin had niet goed opgelet dat het niet de officiele verkoopsite is (ze staan bovenaan), en heeft 130 euro per kaart betaald, die gewoon online nu 88,- zijn bij Ziggodome zelf (het is niet uitverkocht). Dat zijn woekerwinsten. Juridisch zal het kloppen (hoewel: misleiding is ook strafbaar), maar bah! als je toch op zo'n manier je geld moet verdienen. Schaam je! ( en nee, ik hoef niet weer het standaard antwoord. Verzin eens iets nieuws).
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Woekerprijzen
Oplichters!!
Review over GoTicketShop3 tickets gekocht in de veronderstelling dat zij een origineel verkooppunt waren. Nu ik had betaald bleek dat ik ipv €90,- €190 heb betaald. Voel me dus flink genaaid. Als je ze mailt zeggen ze dat het staat aangegeven en mijn eigen schuld is. Als je het dubbele wil betalen moet je hier zijn. Oplichters!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichters, rekenen woekerprijzen en geven het idee dat het de eerlijke prijzen zijn.
Zint eer gij aan Eventim begin
Review over EventimZint eer gij begint aan Eventim, in welke vorm dan ook. Kaartjes gekocht voor Heel Holland zingt Hazes, nu wordt ik gedwongen om de app van Eventim op mijn telefoon te installeren. Het is niet mogelijk om op een andere manier een kaart b.v. te downloaden. Daar blijft het vervolgens dan ook nog niet eens bij... Als je dan voorts zoiets hebt nou oke dan, dan wordt je vervolgens weer gedwongen om bij Eventim een account aan te maken... eerlijk is eerlijk... de helpdesk reageert snel maar ze hebben geen idee waar ze het over hebben. Niet aan beginnen is mijn advies!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Dwingen
Snel en makkelijk bestellen
Review over EventixHet bestellen van de festival kaarten ging snel en makkelijk.
Koop hier nooit kaarten
Review over ViaGoGoKaarten voor 9 genodigden gekocht voor zakelijk feest (VVAL) 1,5 maand van te voren aangekocht en bevestiging gekregen
Tot op de dag van event geen kaarten. Ze wachten zolang tot de marge niet meer interessant is en dan geven ze aan geen kaarten te hebben en krijg je een refund
De laatste week dagelijks contact gehad , allerlei beloften maar puntje bij paaltje niks ….
9 gedupeerden
Het bedrijf is geen ster waardig
Sterke punten
Zijn er niet
Zwakke punten
Alleen maar beloften, standaard antwoorden bij problemen en uiteindelijk geen kaartjen
horrible
Review over TicketMasterthis is a semi fraudulent organisation. bought a ticket on the US website, flew to the US and once here its impossible to download the tickets. its says ticketmaster app is not a available to anyone in my region. off course only the app allows access. i bought another phone and same issue. i can see the ticket booking but cant download. spend hours with their support team and they say its a glitch
Sterke punten
zero
Zwakke punten
bad tech, bad overall
75 euro teveel betaald
Review over TopTicketshopMeer dan het dubbele betaald door topticketshop: Onze tickets voor Freek Vonk kostten normaal 36 euo per stuk maar topticketshop verkoopt ze aan 69 euro per stuk èn rekent ook nog eens handling aan. In totaal meer dan 150 euro betaald voor 2 tickets die Afas aan 36 euro verkoopt.
Elk zijn verdienmodel en we hebben dat bedrag betaald, maar het is zuur achteraf te moeten merken dat je voor meer dan 75 euro in de zak bent gezet door topticketshop. Een reden om ze in de toekomst zoveel mogelijk te mijden...
Sterke punten
organisatie op zich ok
Zwakke punten
veel te duur
Oplichting
Review over ViaGoGoVeel te dure kaarten, uitgegeven voor de releasedatum. Gelukkig waren ze wel geldig. Maar toch is dit pure opluchterij en bizar dat dit mag.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Oplichting tickets André rieu
Review over ViaGoGoIn februari tickets voor kerstconcert André Rieu aangeschaft. Waren mooie plaatsen dus blijkbaar kosten ze 240 euro. De kaarten werden pas 1 dag voor het evenement geleverd en bleken maar 105 euro te kosten. Inclusief de administratiekosten van 75 euro ben ik dus voor 350 euro opgelicht. Koop dus nooit kaarten via deze site.
Sterke punten
Geen, zijn pure oplichters
Zwakke punten
Oplichting en veel te dure kaarten en hoge administratiekosten
Wij zijn opgelicht!
Review over ViaGoGoWij zijn opgelicht!
Het antwoord is simpelweg: nee, nooit meer Viagogo! Een paar maanden geleden hebben we via Viagogo kaartjes gekocht voor onze ouders voor André Rieu in Maastricht, 1e rang, omdat het allemaal betrouwbaar leek. We hebben ruim €450 betaald voor deze kaarten.
Tot onze grote verbazing kregen we nu de kaarten toegestuurd, maar die blijken op naam te staan van iemand anders (Rob Blijleven!?) en zijn maar €95 per stuk waard. We voelen ons zwaar opgelicht.
Tot overmaat van ramp willen we de kaarten nu verkopen, omdat onze ouders door gezondheidsredenen niet meer kunnen gaan. Maar dat blijkt via Viagogo vrijwel onmogelijk te regelen. We proberen het nu via andere wegen.
Conclusie: Nooit meer Viagogo! Mensen, wees gewaarschuwd! Dit platform lijkt misschien betrouwbaar, maar het is dat absoluut niet. Je betaalt veel te veel en blijft vervolgens met je probleem zitten.
Waardeloos
Review over Guts TicketsDoor omstandigheden konden we niet naar het concert van Rondé. 4 Kaarten te koop aangeboden. Het concert was uitverkocht, maar ons geld zijn we kwijt.
Sterke punten
Zijn er niet
Zwakke punten
Er wordt niks met het aanbod van de kaarten gedaan.
Consumenten recht
Review over ViaGoGoEr is ook een consumenten herroeping recht dat je binnen 14 dagen kan annuleren ze houden zich daar niet aan . Nooit vooruit betalen gewoon door schuiven naar klarna . En anders gewoon blokkeren
Consumenten recht
Review over ViaGoGoEr is ook een consumenten herroeping recht dat je binnen 14 dagen kan annuleren ze houden zich daar niet aan . Nooit vooruit betalen gewoon door schuiven naar klarna . En anders gewoon blokkeren
Consumenten recht
Review over ViaGoGoEr is ook een consumenten herroeping recht dat je binnen 14 dagen kan annuleren ze houden zich daar niet aan . Nooit vooruit betalen gewoon door schuiven naar klarna . En anders gewoon blokkeren
Slecht bereikbaar
Review over ViaGoGoViagogo geven niet voor je bestelling aan dat je de tickets pas krijgt een paar uur voor concert begint. Dat geeft on zerkerheid vooral als je een paar uur onderweg bent en dat je ook een hotel overnachting wil boeken en de niet de zekerheid dat je toegang heb van concert vooral als je met meerdere gaat. Als je dan wil reageren dat je er van ziet verplichten ze je de tickets af tenemen en dan weer te koop aan te bieden viagogo. Pure oplichting het beste is niet meer reageren doen ze zelf ook niet . Ze bellen van zelf heb ik ondervonden de dame aan de telefoon versprak haar zelf en gaf aan dat het voorkomt dat de kaarten wel eens niet aan komen . Klarna precies het zelfde reageren ook pas naar een paar dagen en verwijzen je naar de webshop viagogo. Het beste is zo lang je niet voor uit heb betaald niet reageren . Verloren energie alles blokkeren . Laat maar voor komen . Zie het met vertrouwen te gemoed.
Dat is pech geld weg
Review over Guts TicketsVerkopen is nagenoeg onmogelijk!
Door omstandigheden konden we niet naar een concert. Tot mijn grote verbazing konden de kaartjes alleen (voor de volle prijs) via de app verkocht worden. De parkeerkaarten helemaal niet. Ondank een kleine 600 geïnteresseerde op Ticketswap en meerdere biedingen op marktplaats bleek verkoop toch onmogelijk. Ik koop nooit meer kaarten via dit platform
Sterke punten
Makkelijk aankoop
Zwakke punten
Verkoop slecht geregeld