Afgelopen donderdag kaartjes voor Pinkpop (de dagkaart voor Zaterdag) besteld, ze stonden voor 249 euro op het moment dat ik ging bestellen waren ze plotsklaps 269 euro (dezelfde prijs als een geheel weekend) maar goed, toch gedaan aangezien ik graag naar dit evenement wou....wist ik veel wat dat kosttte!
Nog geen uur later stonden ze weer online voor 249 euro na contact met online Ticketshop kreeg ik het nietszeggende antwoord "Tja.... de prijzen fluctueren nu eenmaal daar hebben wij geen invloed op."
Ik vind dit echt stijlloos, en voel me genaaid, je wordt ten eerste door de zoekmachines als eerste naar Online Ticketshop geleid en denkt dat je goed zit en dan word je gewoon keihard bedonderd, ik heb gewoon 3x de normale prijs betaald!
De kaartjes kosten 90 euro in voorverkoop!
Sorry hoor, hier heb ik geen goed woord voor over!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Over de gehele linie!
Bezoek OnlineTicketshop Reviews over OnlineTicketshop
Het is te triest voor woorden Sylvia. Ze blijven doorgaan met hun oplichterspraktijken. Ik heb op zoveel mogelijk sites mijn beklag gedaan. Meer mensen moeten weten wat voor tuig dit is. En het erge is dat ze door eigen medewerkers goede reviews op sites laten plaatsen. Zie bijvoorbeeld trustpilot. Daar staat mijn negatieve review ook op. De voorverkoop begint morgen pas. Dus ze hebben niet eens tickets in bezit. Het geld ben je kwijt helaas. Hopelijk krijg je nog tickets.
Indien ik mijn tickets niet ontvang zal ik Tickets online houden aan hun eigen bepalingen nl deze:
Ik heb ergens gelezen dat er in februari ook al iets van een ticketverkoop plaats heeft gevonden, ik neem aan dat Tickets online daar een paar stromannetjes op heeft gezet...
Mocht Tickets online de ticketsniet leveren dan hebben ze zich maar gewoon te houden aan de regels opgesteld door de branchevereniging Eusta waar ze mee lopen te pronken.
Hieronder de betreffende bepalingen:
*Artikel 8 - Garanties
Als een bestelling is voltooid, de toegangsbewijzen zijn gegarandeerd en de overeenkomst niet wordt nagekomen en zulks niet is te wijten aan de koper, dan is de koper gerechtigd tot een terugbetaling van 120% van de overeengekomen prijs, tenzij de tekortkoming niet toerekenbaar is aan de secundaire marktpartij (bijv. bij surséance of faillissement van de organisator) of de secundaire marktpartij binnen 3 werkdagen na totstandkoming van de overeenkomst tot ontbinding is overgegaan. In die gevallen zal 100% van de overeengekomen prijs worden betaald. Ingeval een toegangsbewijs blijkt te zijn gestolen of vervalst en de secundaire marktpartij het toegangsbewijs te goeder trouw heeft gekocht, dan is de koper gerechtigd tot een terugbetaling van 100% van de overeengekomen prijs. Ingeval een toegangsbewijs als gevolg van een blokkade geen toegang verschaft tot het evenement dan is de koper gerechtigd tot terugbetaling van de door de koper betaalde prijs van het toegangsbewijs.*
Sorry, dat is twee keer :-)
Beste Sylvia,
Hierbij willen wij even kort reageren op je review. Allereerst willen wij je bij deze verzekeren dat je geheel volgens onze eigen voorwaarden tijdig authentieke en geldige kaartjes krijgt geleverd voor Pinkpop. Hier hoef je je geen enkele zorgen over te maken. En mocht er onverhoopt toch iets misgaan dan kun je je inderdaad beroepen op onze unieke ticketgarantie en krijg je gewoon het volledige orderbedrag teruggestort. Wij gaan er echter vanuit dat dit niet nodig zal blijken te zijn.
Daarnaast is het inderdaad zo dat onze prijzen - zoals duidelijk vermeld op de website - hoger liggen dan de oorspronkelijke kostprijs bij het eerste verkooppunt. Dit komt omdat wij een wederverkoper van tickets zijn. De prijzen kunnen verder inderdaad fluctueren op basis van de vraag en het aanbod van de betreffende tickets. Vooral bij extreem populaire evenement (zoals Pinkpop) kan de prijs dan behoorlijk oplopen. Geheel in overeenstemming met de eisen van de Consumenten Autoriteit staat dit op iedere pagina van onze website uitgelegd.
Maar zoals gezegd willen wij je bij deze graag geruststellen dat je zonder enige twijfel geldige kaartjes zult krijgen voor Pinkpop. Je zult deze ongeveer 3 weken voor het evenement ontvangen per e-mail.
Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Mirte van de Water
Klachtenafdeling Onlineticketshop
Beste Mirthe,
Dat de prijzen kunnen fluctueren is begrijpelijk, maar 3x de normale prijs vragen voor een kaartje is zelfs vanuit jullie positie bekeken op het belachelijke af.
Dit zou als ik het goed bekijk betekenen dat Online Ticketshop ook te veel betaalt voor de kaartjes?
Is dat wat je me duidelijk probeert te maken?
Of zie ik het gewoon goed en maken jullie handig misbruik van de situatie?
De kaartjes staan nu , terwijl ze in feite uitverkocht zijn ( dus nog gewilder dan vorige week) bij jullie op de site voor 219 euro dat is 50 euro minder dan ik er voor betaald heb, leg dat dan eens uit?
Hi Silvia, zo zie je maar welke waarde ze hechten aan hun costumercare. Heb je al 50 euro terug gekregen van Mirte?Als ze al bestaat? Zal wel fake naam zijn. Want onder een echte naam kun je mensen namelijk niet blijven oplichten. Mijn advies aan jou Sylvia.....zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor hun praktijken. Gr.
Bezoek OnlineTicketshop Reviews over OnlineTicketshop