Twee maanden voor het geplande concert kaartjes besteld bij onlineticketshop. Ja je betaald er meer voor en dat nam ik dit maal dan ook voor lief.
Eerste ontvang datum werd niet nageleefd waarna ik telefonisch contact heb opgenomen. Bij de klantenserivce werd ik na 10 minuten wachten, en drie keer van de lijn gegooid te zijn te horen dat ik ze zsm zou krijgen. Vervolgens meerdere malen gebeld want ik begon me toch een beetje zorgen te maken. Van het kastje naar de muur gestuurd en niet serieus genomen.
Drie dagen voor het concert werd ik via de e-mail o pde hoogte gesteld dat de kaartjes niet meer geleverd konden worden.
Erg teleurstellend want het hotel was al geboekt. Het heeft me heel veel onnodige stress opgeleverd. Toen ging er eigenlijk vanuit dat ik recht had op 120% ticketgarantie... zoals je al verwacht zijn er natuurlijk een aantal voorwaarden waaronder ze mijn situatie kunnen schuiven waardoor ik geen recht heb op de 120% garantie.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met mijn bank om het via mijn creditcard terug te vorderen via een rechtelijke sanctie..
etc. etc.
Al met al, niet betrouwbaar, veel stress en nog steeds wachtende op mijn geld...
Sterke punten
Niet.
Zwakke punten
- Slechte klantenservice
- Slecht te bereiken
- Onproffesioneel
- REgels niet nakomen
etc