TicketCounter: Jouw Partner in Ticketing en Toegangscontrole

In de dynamische wereld van dagrecreatie, attracties en evenementen is het essentieel dat organisaties beschikken over een betrouwbaar en effectief ticketingsysteem. TicketCounter biedt een alles-in-één oplossing voor ticketing en toegangscontrole, speciaal ontworpen voor attractie- en dierenparken, musea en evenementen. Met meer dan 18 jaar ervaring in de branche en trots partner van meer dan 100 organisaties, streeft TicketCounter ernaar om een zorgeloze bezoekerservaring te bieden. In deze review duiken we dieper in de mogelijkheden en voordelen die TicketCounter biedt.

Geïntegreerde Ticketing Software

Een van de belangrijkste kenmerken van TicketCounter is hun geïntegreerde ticketingsoftware. Deze software is ontwikkeld om perfect te passen bij de behoeften van attractie- en dierenparken, musea en evenementen. Met een hoogwaardig cloud-based systeem, biedt TicketCounter een flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing die continue verder wordt ontwikkeld om aan de veranderende eisen van de markt te voldoen.

Het volledig geïntegreerde systeem stelt organisaties in staat om ticketverkoop centraal te beheren en te stroomlijnen. Dit betekent dat zowel de online ticketverkoop als de point-of-sale (POS) systemen naadloos met elkaar verbonden zijn. Hierdoor kunnen bezoekers eenvoudig hun tickets, abonnementen en producten aanschaffen, terwijl de organisatie via het systeem een helder overzicht behoudt van alle verkopen.

Optimalisatie van de Bezoekerservaring

Bij TicketCounter staat de bezoekerservaring centraal. Het bedrijf biedt adviesdiensten aan als strategische partner om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Door de integratie van geavanceerde toegangscontrolesystemen kunnen wachtrijen worden geminimaliseerd, waardoor de doorstroom bij de entree wordt gemaximaliseerd. Deze focus op efficiëntie zorgt ervoor dat bezoekers meer tijd hebben om van hun dag te genieten, in plaats van in de rij te staan.

Daarnaast zorgt het open API-netwerk ervoor dat het systeem eenvoudig kan worden gekoppeld met externe systemen op het gebied van planning, boekhouding en horeca. Dit maakt TicketCounter een veelzijdig platform dat gemakkelijk in bestaande bedrijfsstructuren kan worden geïntegreerd.

Gebruiksvriendelijkheid en Persoonlijke Aanpassingen

Een belangrijk voordeel van TicketCounter is de gebruiksvriendelijkheid van hun systemen. De ticketshop is ontworpen met zowel bezoekers als partners in gedachten, met een intuïtieve interface die eenvoudige navigatie en self-service mogelijkheden biedt. Dit draagt bij aan een soepel en plezierig aankoopproces voor de consument.

Bovendien streeft TicketCounter naar een gepersonaliseerd ticketsysteem dat partners helpt hun merkidentiteit te versterken. Dit betekent dat organisaties hun eigen huisstijl kunnen integreren in het ticketsysteem, wat bijdraagt aan een consistente uitstraling en merkervaring.

Betrouwbaarheid en Flexibiliteit

TicketCounter wordt door hun partners geprezen om hun betrouwbaarheid en flexibiliteit. Met een persoonlijke benadering en snelle service heeft TicketCounter een solide reputatie opgebouwd als een partner die meedenkt en oplossingen op maat biedt. Of het nu gaat om specifieke aanpassingen of het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten, TicketCounter is bereid om mee te groeien met de wensen van hun partners.

Verder biedt TicketCounter een alles-in-één geïntegreerd systeem met modules en koppelingen die organisaties helpen hun ticketverkoop te stroomlijnen en centraal te beheren. Dit zorgt voor een efficiënte coördinatie van alle processen, van ticketverkoop tot toegangscontrole en rapportage.

Conclusie

TicketCounter is een betrouwbare en innovatieve partner voor organisaties in de dagrecreatie, attracties en evenementen. Met hun alles-in-één ticketing- en toegangscontrolesystemen, gebruiksvriendelijkheid, mogelijkheden voor persoonlijke aanpassingen en strategische bedrijfsadviesservices, biedt TicketCounter oplossingen die zowel bezoekers als organisaties ten goede komen. Door zich te richten op het optimaliseren van de bezoekerservaring en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen, stelt TicketCounter organisaties in staat zich volledig te richten op wat ze het beste doen: het bieden van onvergetelijke ervaringen aan hun bezoekers. Voor iedereen die op zoek is naar een robuuste en flexibele ticketingoplossing, is TicketCounter de ideale keuze.


TicketCounter Reviews

    Jammer maar nie naar Wildlands

    Ergens in Februari kaartjes gekocht bij Kruidvat om deze zomer naar Wildlands te gaan.Maar helaas in Juni een ruggewervelfractuur opgelopen. Kaartjes waren geldig tot 7 Juli. Ik heb gebeld met ticketcounter om te vragen of de geldigheidsduur verlengd kon worden t/m september, maar een ongeïnteresseerde man zei dat zoiets niet kon. Ik ben nu weer zover opgeknapt dat naar de dierentuin gaan wel zal lukken, maar zal dit niet doen omdat ik het te duur inderdaad om 2x te betalen.Jammer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen rekening houden met de omstandigheden waarom mensen niet kunnen gaan

    Wildlands emmen

    In het voorjaar 2 kaarten gekocht voor Wildlands bij het Kruidvat. Ze waren geldig tot 7 Juli. Helaas begin juni een ruggewervelfractuur opgelopen.geen gebruik kunnen maken van de kaartjes.Nu 7 augustus weer zover opgeknapt dat ik naar Wildlands zou kunnen. Alleen ticketounter wil via een niet geinteresseerde medewerker hier geen medewerking aan verlenen om de kaartjes te verlengen. Jammer weg 37,50 en om nu nog kaartjes te kopen dat gaat me te ver. Ik denk dus, dit wordt Wildlands nooit meer zien, Ik heb voor de toekomst dus weinig vertrouwen in het sociale gedrag van onze Nederlanders.

    Sterke punten
    Geen sterk punt ervaren

    Zwakke punten
    Zich niet in kunnen leven in de omstandigheden van mensen

    Geweldige service

    We kochten kaartjes voor Diergaarde Blijdorp maar helaas konden we vanwege priveomstandigheden niet gaan. Gebeld met Ticketcounter en nadat zij met Blijdorp hadden overlegd, hadden we het geld een dag later alweer terug! Heel fijn deze service.

    Sterke punten
    Snelle service, goed bereikbaar

    Zwakke punten
    Geen

    Blij!

    Had een foutje gemaakt tijdens het bestellen. Contact opgenomen met TicketCounter en ze losten het zonder problemen op! Super bedankt!
    Ik bestel altijd kaarten via hun en ik heb nooit problemen. Ik herken onderstaande commentaren dus ook niet!

    Sterke punten
    Snel, betrouwbaar, snel en makkelijk te bestellen. Goed bereikbaar mocht het nodig zijn.

    Zwakke punten
    Geen

    Blamage

    Het is dat ik geen keus heb, de bestelling en annulering wordt nu eenmaal verwerkt door dit bedrijf ticketcounter. 2,50 administratiekosten bij een annulering, en voor dat geld duurt het ZES WEKEN om die administratie te doen!! digitaal overboeken is eenvoudig, een annulering administratietarief met zulke verwerkingstijd is ontzettend slechte dienstverlening

    Sterke punten
    De bestelling was makkelijk en snel online af te handelen. Ik verwacht ook niet anders. Dit is normaal, niet speciaal.

    Zwakke punten
    Administratiekosten voor een digitale annulering is al twijfelachtig, een annulering kan prima net zo online en net zo snel digitaal verwerkt worden als de bestelling word verwerkt! Maar goed, cest la vie, eigen schuld, had ik maar niet moeten bestellen en daarna willen annuleren. Die 2,50 is wel erg makkelijk verdient, voor hooguit een paar minuten tikken en klikken, als iemand het daadwerkelijk handmatig moet doen, maar er dan ZES weken over doen is een onbeschrijfelijk slechte prestatie!

    Zorgt ervoor dat je IBAN nummer op straat ligt!

    Helaas zijn de volgende gegevens van u aanwezig in het gelekte bestand:

    Datum laatst gewijzigd 22 juni 2020
    Taal Nederlands
    Mailadres ***
    Voornaam ***
    Achternaam ***
    Bankrekeningnummer *** (het bankrekeningnummer in het bestand bevat wel uw volledige IBAN nummer, wij tonen hier enkel een deel daarvan)

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Lekt al je persoonlijke gegevens!

    Lekt gegevens

    Krijg via het uitje waar we heen zijn geweest dat door een foutje bij Ticketcounter gegevens zijn gelekt, waaronder bijv bankrekening. Het ging om tickets die ik anderhalfjaar geleden heb gekocht. Hoe kan het dat die gegevens nog volledig in het systeem staan? Verder geen mailtje van Ticketcounter zelf, geen verantwoording wat er is gebeurd, enkel de waarschuwing wat beter op te passen voor phissing. Waardeloos!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Lekt prive gegevens

    Slechte service

    Gisteren 2 tickets voor het arsenaal in vlissingen. Deze moest ik reserveren via ticketcounter. Vervolgens 1 bevestiging en ticket in de mail gehad en de 2de bevestiging niet ontvangen. Ik had dus maar in gereserveerde ticket. Aangezien de reservering smorgens om 10 uur al was heb ik een derde ticket moeten kopen om als nog een 2de reservering te kunnen maken. Een mail gestuurd met mijn verhaal krijg ik vandaag om 3 uur een standaard mail met dit zijn uw tickets. Die zijn uw tickets die zijn inmiddels verlopen Dus wat moet ik er mee? En niks over sorry er is vast iets mis gegaan. Ik vroeg geen geld terug of iets ik wou alleen attenderen dat hun reserverings systeem niet werkt!!! Hier nooit tickets reserveren of anders dagen van te voren want hun mail systeem werkt niet en zonder reserverings mail kom je er niet in en heb je je geld weggegooid

    Sterke punten
    Geen waardeloos systeem

    Zwakke punten
    Trage reactie, nemen niet de moeite om mail te lezen sturen standaard reactie

    Slechte service!!

    Bij terugvordering van online tickets die wij voor Burgers Zoo hadden gekocht, hebben 2x via de site een mail gestuurd, bij telefonisch navraag was dit in behandeling, duurde ruim een week,nog geen teruggave, nog een keer gebeld, gaven aan dat bij Burgers Zoo geen bevestiging hadden gekregen , bij navraag Burgers Zoo gaven ze aan dat ze van ticket Counter alles in behandeling hadden genomen! dus waar ligt de stagnatie! Bij de 4-de keer telefonisch contact gehad te hebben (waar je een half uur in de wacht staat) gaven ze aan dat de contactformulier niet bij hun op de mail komt....dus TIP!! ALTIJD VIA JE EIGEN MAIL STUREN, kun je ook natraceren wat er gestuurd is. Nu nog ïn "behandelin", ben benieuwd. Ga hier nóóít meer tickets bestellen.

    Sterke punten
    Wel netjes te woord gestaan, mensen achter de telefoon kunnen er ook (weinig) aan doen

    Zwakke punten
    Geen goede info welke vorderingen er zijn.
    Mail die naar hoofd kantoor word gestrrurd (via de site) komt niet aan en je krijgt nóóit een bevestiging.
    Ook al heb je altijd een bestelnummer in de mail verwerkt, weten niet waar het over gaat.

    Tickets Apenheul

    In de week van 6 juli zouden wij naar de Apenheul, helaas ziek geworden en we moesten de tickets annuleren. Ik heb meerdere malen contact opgenomen betreffend de tickets en krijg een dikke week later reactie van ticketcounter dat ze mijn tickets mogen annuleren maar ze brengen wel 2,50 in rekening voor de admin kosten. Ik heb er niet voor gekozen om het systeem op te zetten met het reserveren van een tijdslot en nu mag ik 2,50 betalen omdat mijn man en dochter ziek zijn geworden en wij niet konden gaan. Het is heel makkelijk om geld te verdienen op deze manier, helemaal in Corona tijd. Als je ziek bent mag je het park namelijk niet bezoeken. Nu gaat het niet om de 2,50 maar het hele feit dat je geld durft te vragen als tickets geannuleerd moeten worden wegens ziekte. De optie van het niet betalen is er niet want je krijgt je tickets niet terug. Hele slechte services en totaal niet vriendelijk. Ik hoop dat jullie een ijsje kopen van de 2,50!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Laat reageren op mails
    2,50 admin durven vragen
    Geen antwoord op vragen krijgen

    slechte service

    Familie ticket besteld bij Madurodam online, goedkoper dan aan de kassa.
    Na 45 minuten nog steeds geen tickets ontvangen.

    Na klacht via email alsnog de links gekregen maar zonder enige uitleg, excuus, etc.

    Zwakke punten
    tickets worden niet vlot verzonden

    Super Ticketcounter Top bedrijf

    Een gezellige dag Madorodam gepland met gezin en 4 e-tickets gekocht en afgerekend met ideal.

    Na betaling merk ik dat ik 4 X 4 kaarten heb besteld en gekocht. Totaal afrekenen € 160,- euro in plaats van € 40,- euro.

    Een email gestuurd naar TicketCounter en het probleem uitgelegd. Uiteraard zijn ze ook maar een tussenpersoon en moesten eerst overleggen met Madorodam (hun opdrachtgever).

    Na 1 dag krijg ik een reactie terug dat ze gaan proberen het geld terug te halen. Na 4 dagen krijg ik een melding dat dit gelukt is en dat ik € 120,- terug gestort krijg.

    Uiteraard besef ik dat je zelf verantwoordelijk bent voor bestelde en afgerekende entreekaarten. Het bedrijf had niet de verplichting mee te werken.

    Na 2 dagen vanaf deze melding heb ik het geld terug gehad en hoef ik gelukkig niet zoveel keer Madurodam in. Gelukkig is goedkoop geen duur koop geworden, door positieve medewerking van Ticketcounter!

    Ook een positieve reactie dient gemeld te worden vindt ik, vandaar mijn reactie.
    TicketCounter, bedankt voor jullie hulp.

    Sterke punten
    Goede en snelle communicatie.

    Zwakke punten
    Zijn afhankelijk van medewerking van het bedrijf waar de entreekaarten voor gekocht worden.

    Slechte service Ticketcounter

    Ik had een kaartje voor drievliet besteld via SBS6. Dit kaartje zou door Ticketcounter naar mij gemaild worden, ik ontving wel een bevestiging, maar geen ticket. Na mailcontact met Ticketcounter nog geen ticket ontvangen, dus heb ik een regulier kaartje moeten kopen bij Drievliet wat 2x zo veel koste als de aanbieding. Na telefonisch contact met de hoogst onvriendelijke medewerkster van Ticketcounter wordt er geen oplossing geboden, dus ben nu in onderhandeling met SBS6.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Slecht bereikbaar, klantonvriendelijk en niet duidelijk.

    waardeloze service

    Ik had 4 kaarten gekocht voor de Apenheul.
    Door een operatie van mijn vrouw kan zij slecht lopen (rolstoel dus)
    Maar dat kan in de apenheul
    Maar ...mijn dochter is opgeroepen voor een knie operatei en kan zondag dus niet lopen.

    Ticket counter wil geen geld terug geven, en Apenheul de datum niet verzetten

    Dit maakt beide walgelijke bedrijven en raad iedereen aan beide te mijden.
    Althans ticket counter en verwacht van beide geen service

    Ik walg van bedrijven die zo met mensen omgaan

    Sterke punten
    absoluut geen

    Zwakke punten
    hele bedrijf

Bezoek TicketCounter

Schrijf een review