Een gezellige dag Madorodam gepland met gezin en 4 e-tickets gekocht en afgerekend met ideal.
Na betaling merk ik dat ik 4 X 4 kaarten heb besteld en gekocht. Totaal afrekenen 160,- euro in plaats van 40,- euro.
Een email gestuurd naar TicketCounter en het probleem uitgelegd. Uiteraard zijn ze ook maar een tussenpersoon en moesten eerst overleggen met Madorodam (hun opdrachtgever).
Na 1 dag krijg ik een reactie terug dat ze gaan proberen het geld terug te halen. Na 4 dagen krijg ik een melding dat dit gelukt is en dat ik 120,- terug gestort krijg.
Uiteraard besef ik dat je zelf verantwoordelijk bent voor bestelde en afgerekende entreekaarten. Het bedrijf had niet de verplichting mee te werken.
Na 2 dagen vanaf deze melding heb ik het geld terug gehad en hoef ik gelukkig niet zoveel keer Madurodam in. Gelukkig is goedkoop geen duur koop geworden, door positieve medewerking van Ticketcounter!
Ook een positieve reactie dient gemeld te worden vindt ik, vandaar mijn reactie.
TicketCounter, bedankt voor jullie hulp.
Sterke punten
Goede en snelle communicatie.
Zwakke punten
Zijn afhankelijk van medewerking van het bedrijf waar de entreekaarten voor gekocht worden.