Review: Bestelde kaartjes drie dagen voor concert afgezegd
Geachte mevrouw Van der Kooij,
Allereerst willen wij u via deze weg onze excuses aanbieden voor deze vervelende en - ook voor ons - teleurstellende situatie. Ter compensatie willen wij u graag aanbieden om zich te kunnen beroepen op onze 120% ticketgarantie.
Onze klantenservice heeft hierover reeds contact met u opgenomen en zodra wij uw bankgegevens hebben ontvangen zullen wij u 120% van het aankoopbedrag vergoeden.
Wij hopen deze kwestie hiermee toch naar tevredenheid te kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Mirte van de Water
Klachtenafdeling Onlineticketshop
Review: Oplichters
Geachte heer Salomon,
Graag willen wij hierbij reageren op uw review. Wij betreuren het allereerst dat het voor u niet duidelijk is geweest dat wij een wederverkoper van tickets zijn. Dit staat weliswaar aangegeven op iedere pagina van onze website, maar helaas heeft u deze informatie over het hoofd gezien.
Omdat wij een wederverkoper zijn, zullen uw kaartjes altijd op een andere naam staan dan uw eigen. Wij verkopen namelijk doorverkochte tickets, die eerst al door iemand anders zijn gekocht maar die bijvoorbeeld verhinderd is voor het concert. De naam op het ticket is dus de naam van de eerste koper.
Wij kunnen u echter garanderen dat u authentieke en daarmee 100% geldige kaartjes krijgt geleverd. U kunt dus met een gerust hart naar het concert afreizen en genieten van de show van Michael Bublé. Wij waarborgen dit zelfs met onze unieke 120% ticketgarantie, welke ook voor u van kracht is. Hier kunt u zich dus altijd op beroepen in het uitzonderlijke geval dat er iets misgaat.
Indien u alsnog gebruik wenst te maken van uw tickets, dan vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij u een duplicaat van uw kaartjes nogmaals kunnen toesturen.
Vriendelijke groet,
Mirte van de Water
Onlineticketshop
Review: Netjes afgehandeld: geld terug.
Beste Mike,
Bedankt voor je review.
We hopen je een andere keer nog beter van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Onlineticketshop
Review: Oplichters!!!!!!!
Beste Arco,
Zoals op iedere pagina van onze website staat aangegeven, zijn wij een wederverkoper van tickets. De prijs die op uw ticket gedrukt staat is de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje, dus het bedrag dat het kaartje gekost heeft toen dit voor de eerste keer werd verkocht. Omdat Onlineticketshop geen direct verkooppunt is, maar een tussenpersoon, liggen de verkoopprijzen altijd hoger dan de oorspronkelijke kostprijs. Daarnaast houden wij altijd rekening met de marktwerking, hoe kleiner het aanbod van tickets, of hoe populairder een evenement, des te hoger de prijs zal zijn. Het verschil tussen de oorspronkelijke kostprijs en de prijs bij Onlineticketshop kan daardoor behoorlijk oplopen. Daar staat tegenover dat wij heel vaak nog kaarten kunnen aanbieden die elders al uitverkocht zijn of anderszins moeilijk verkrijgbaar.
Wij proberen dit duidelijk en transparant op onze website aan te geven. Het spijt ons dat het voor u blijkbaar voor uw aankoop niet duidelijk was dat u bij een wederverkoper kaarten kocht. Als u nog ideeën hebt, hoe wij dit nog duidelijker neer kunnen zetten, horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Onlineticketshop
Review: Tickets voor Barbra Streisand
Beste meneer Kerver,
Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u onze service zo positief heeft ervaren. We hopen dat uw een geweldige avond bij het concert van Barbra Streisand heeft gehad.
Als u weer eens tickets voor een bijzonder evenement nodig heeft, dan zijn we u graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Onlineticketshop
Review: afzetters!
Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons dat u blijkbaar een slechte ervaring met ons gemaakt hebt. Uiteraard vervreemden wij geen geld. Als wij - om welke reden dan ook - niet kunnen leveren, ontvangt u als klant uiteraard uw geld terug. Als dat in u geval (nog) niet gebeurt is, ontvang ik graag via het bekende email adres een email van u zo dat ik dit verder voor u kan afhandelen.
Met vriendelijke groet,
Onlineticketshop
Review: afzetters!
Beste meneer Paulis,
Het spijt ons zeer dat uw bestelling over het hoofd was gezien. Zoals gisteren aan de telefoon al toegezegd, krijgt u uiteraard uw geld terug. Ik ga ervan uit dat dit vandaag nog door de financiële afdeling wordt gedaan.
Met vriendelijke groet,
Onlineticketshop
Review: kaartje van 20 euro kost 99 euro
Beste,
Onlineticketshop is een wederverkoper van tickets voor verschillende evenementen. Dit staat ook expliciet op iedere pagina van onze website vermeld. Wij kopen kaarten in via een groot netwerk aan leveranciers. Wij willen u graag iets meer vertellen over de verkoopprijzen die wij hanteren op onze website. De prijs die op uw ticket gedrukt staat is de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje, dus het bedrag dat het kaartje gekost heeft toen dit voor de eerste keer werd verkocht. Daarnaast houden wij altijd rekening met de marktwerking, hoe kleiner het aanbod van tickets, of hoe populairder een evenement, des te hoger de prijs zal zijn. Het verschil tussen de oorspronkelijke kostprijs en de prijs bij Onlineticketshop kan daardoor behoorlijk oplopen. Daar staat tegenover dat wij heel vaak nog kaarten kunnen aanbieden die elders al uitverkocht zijn of anderszins moeilijk verkrijgbaar.
Wel vermelden wij altijd de originele verkoopprijs op onze site zodat onze klanten direct zelf kunnen beslissen of zij deze marge willen betalen.
Het spijt ons dat u deze informatie voor u aankoop niet gelezen hebt. Als u nog ideeën heeft, hoe wij dit nog duidelijker neer kunnen zetten, zo dat het voor toekomstige klanten nog duidelijker wordt, horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Onlineticketshop