Voor ons evenement zochten we een ticketplatform. We kwamen uit op We Ticket. Dit kwam mede door de prijs. Na aanmelding werd ik de volgende dag gebeld. Ze stelden zich voor en er werd gelijk gevraagd of ik hulp nodig had. Geen vraag was te veel en communicatie verliep makkelijk via app of telefonisch.
Tijdens het opzetten en de verkoop van tickets liepen processen soms net anders dan gepland of vond je een kleine bug. Nadat je hier melding van maakt gaat het bedrijf gelijk voor je aan de slag. Kan het niet gelijk opgelost worden dan houden ze je op de hoogte of komen met een alternatief. Ze denken in ieder geval altijd met je mee en staan open voor de feedback van klanten.
Het scannen van tickets kan onder andere met de iOS app. Het is een simpele app, maar in mijn ogen hoeft het ook niet meer te zijn dan dat. Je wilt je orders zien en je moet tickets kunnen scannen. Het scannen van tickets werkt lekker vlot. Het refreshen van orders en het handmatig inchecken werkt, maar mag wat makkelijker gaan.
Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden voor wie een ticketplatform nodig heeft. De schoonheidsfoutjes worden ruimschoots gecompenseerd door de prijs, de ondersteuning en het persoonlijke contact die het bedrijf biedt! Succes gewenst en bedankt voor de samenwerking!
Sterke punten
Prijs, klantvriendelijk, oplossingsgericht en makkelijk in gebruik
Zwakke punten
Schoonheidsfoutjes, maar met de instelling van dit bedrijf neem je dat op de koop toe