Reviews van deze auteur (95532)

Geen feedback na telefonisch contact over ticketprobleem

Review over TicketSwap

Het plaatsen van een advertentie voor 2 tickets was niet mogelijk wegens een probleem met 1 van de tickets (ook al wisselde het zogezegde probleem van ticket 1 naar ticket 2 en omgekeerd, bij meerdere uploadpogingen). Nu ja, even de hulplijn bellen en dan zou het wel in orde komen. Zou volgens de vriendelijke medewerkster binnen een uurtje antwoord krijgen. Uiteraard niets ontvangen, dus na een uurtje of 2 zelf nogmaals gebeld. Volgens haar was de technische dienst er nog mee bezig en zou ik binnen een uurtje antwoord krijgen. Ra ra, wederom geen feedback ontvangen. Wanneer ik dan iets voor 5 terug probeerde bellen, bleek de lijn afgesloten te zijn. Resultaat, er zijn volgens de website 2 personen op zoek naar een ticket voor het optreden vanavond en wij blijven met 2 tickets zitten voor datzelfde optreden.

Sterke punten
Vriendelijke medewerksters

Zwakke punten
Aan het lijntje houden / Geen feedback geven over een vastgesteld probleem of de oplossing / Geen alternatieve manier aangeven om in contact te komen met de personen die tickets zoeken (waarvoor ik er verkocht) / En dan nog eens 5% kosten willen aanrekenen voor "service"!

reacties: