Wat een afgrijselijk bedrijf is dit. Ik heb deze week, vanaf mijn vakantie aan de andere kant van de wereld, geprobeerd een festival ticket te verkopen via hen. Het werd verkocht, maar mijn ticket bleek niet goed geupload zijn. Prima, kan gebeuren.Er zat een link in de mail die ik daarover ontving, die ik kon gebruiken om het e-ticket opnieuw te uploaden.
Maar toen... het uploaden werkte niet. Tot 20 keer geprobeerd de PDF te uploaden, kreeg telkens een error. Contactformulier(en) geprobeerd in te vullen, werkte niet - telefoonnummer online gevonden, werkte ook niet - op de mail die ik ontving gereageerd, bleek een no-reply. Zelf wat op Twitter gegooid zodat ze met mij contact op konden nemen en we dit konden fiksen voor de koper, ook niks!
Tot de volgende dag: ik kreeg een mail dat de verkoop niet succesvol was en dat ze me EUR120+ hiervoor gingen chargen!! Belachelijk. Op alle manieren weer contact gezocht, geen gehoor. Tot ik toch een mail en een Twitter reactie kreeg. Vandaag belden ze mij: totaal niet behulpzaam 'we trust our systems' - alsof ik zit te liegen, en of ik bewijs kon sturen dat het systeem niet werkte. Hoe dan?! Ik weet dat de persoon aan de telefoon er niks aan doen, maar ik was (en ben!) woest! Geen stap verder gekomen dus. NOOIT MEER VIAGOGO
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles: systemen, communicatie, gebrek aan flexbiliteit en behulpzaamheid, vertrouwen in de klant en klant voorop stellen hebben ze nog nooit van gehoord.