Voor bestellen geeft ik 2 sterren, voornamelijk omdat het bestelproces vrij gemakkelijk is, echter word je enorm onder druk gezet door:
a: een teller die aftelt en aangeeft dat er nog 24000 anderen in de wachtrij staan om jouw kans op kaarten over te nemen.
b: Door andere kaarten waarbij komt te staan dat deze zojuist verkocht is.
Voor Service geeft ik een 1, dit omdat:
a: Je 35% van de kosten betaald aan servicekosten waar je tot 72 uur voor aanvang van het evenement geen aanspraak op kan maken.
b:Er behalve een helpdeskpagina in je account waar je beperkte informatie kunt vinden.
c:Er geen contact mogelijk is via mail, Facebook, Twitter en per telefoon.
Zoek eens op Twitter met #Viagogo #Vianogo #Fairgogo en dan weet je genoeg.
Voor Prijs geeft ik ook een 1, voornamelijk omdat:
Ten eerste de prijs van de ticket 2x overdekop gaat.
Ten tweede de service kosten veels te laat worden getoont.
Ten derde elke euro die je voor een niet bestaande Rij betaald natuurlijk te veel is.
Voor levering kan ik ook alleen maar een 1 geven, omdat ik 3 dagen van te voren te horen ga krijgen dat de gekochte kaarten niet te leveren zijn door problemen met de aanbieder (klopt, want deze kaarten bestaan dus gewoonweg niet (VAK126/RIJ30 amstedam arena) De Amsterdam ArenA heeft dit middels email bevestigd en geadviseerd contact op te nemen met de verkoper (viagogo.nl) en aangifte te doen.
Aangifte is meteen gelukt, maar tot op heden is enkel contact geweest via twitter (dm) en zij zouden navraag doen bij de verkoper. Dat is inmiddels 2 weken geleden en er is daarna geen contact met viagogo geweest en dat gaat ook niet gebeuren tot 72 uur voordat het evenement begint.
Mijn advies: DOE MAAR NIET JOH!
Ik hoop dat een ieder dit advies tot zich neemt en gewaarschuwd is!
Sterke punten
manipuleren tot overgaan tot aankoop.
Zwakke punten
klantenservice, communicatie