Kaartjes FC Barcelona besteld. Weken van tevoren. Viagogo belooft levering uiterlijk 3 dagen van tevoren. Krijg 3 dagen van tevoren een mail: we doen ons uiterste best. Dag van tevoren nog niks. Geen enkele mogelijkheid met ze in contact te treden (website is een doolhof van naar elkaar verwijzende nietszeggende pagina's, geen tel). Gemaild waar het blijft: geen reactie. Uiteindelijk 20 uur van tevoren gemaild dat ik geen kaartjes meer van ze wil en ze zelf gekocht
Op de ochtend van de wedstrijddag stuurt Viagogo doodleuk toch kaartjes. Niets in reactie op mijn eerdere mails en geen mogelijkheid tot contact. In de middag een mail met een telefoonnummer "voor als er iets niet duidelijk is". Gebeld. Had ik net zo goed niet kunnen doen want het enige dat de medewerker zegt en blijft herhalen is 'dat ze niets voor me kan betekenen'.
Waardeloze dienst, heeft me 630 euro gekost, twee dagen stress en een middag woede. Nooit meer dus
Sterke punten
slimme marketingmachine
Zwakke punten
klantenservice is klantenkastje-naar-de-muur