Ik koop of bestel er nooit meer kaarten. Voor 27 september 2013 voor veel geld vier kaartjes besteld van zij gelooft in mij. Eerste rang. Na twaalf dagen (hotel al geboekt) bellen Ze doodleuk op dat er toch geen kaartjes zijn. Ik heb hun erop gewezen dat wij een overeenkomst hebben en dat zij zich aan hun verplichting tot levering dienen te houden. Maar uiteindelijk om het toch nog een beetje leuk te houden geruild voor vrijdag 25 oktober 2013. De klant heeft in Nederland te weinig middelen om dit soort wanpraktijken aan te pakken zonder er tijden mee bezig te zijn.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alleen maar
Bezoek Ticket Tribune Reviews over Ticket Tribune
Beste heer Goossens,
Het was natuurlijk nooit de bedoeling om uw weekend in de war te brengen, onze excuses hiervoor. Door een menselijke fout waren uw kaarten inderdaad niet meer beschikbaar, wij begrijpen dat dit heel vervelend is en wij doen er ook alles aan om dit in de toekomst te verbeteren. Op dat moment waren de enige opties om u een andere, beschikbare, datum aan te bieden zodat u alsnog kon genieten van de show. Indien u hiermee niet akkoord was gegaan, had u ten alle tijden uw geld teruggekregen. Wij hebben begrip dat dit niet uw irritatie wegneemt, maar dit was op dat moment het enige wat wij alsnog voor u konden betekenen.
Bezoek Ticket Tribune Reviews over Ticket Tribune