Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: OPLICHTERS

Schandalige behandeling van pepetickets van tickets die nooit zijn aangekomen, van concert dat is afgelast. Geld niet terug zolang tickets niet terug. Tickets nooit aangekomen en inderdaad bleek achteraf dat de tickets bina twee keer de normale prijs bedroegen.
Na vele malen bellen nooit een reactie van hun kant gekregen, zelfs na verschillende toezeggingen.
Wel een keer een brutale mond over algemene voorwaarden die zouden noemen dat de ontvanger verantwoordelijk zou zijn.
Juridisch volgens mij niet kloppend. Eigenaar blijft volgens mij verantwoordelijk voor verzonden goederen zolang deze niet zijn bezorgd aan ontvanger.
Daarmee zijn zij dus betalingsplichtig.
Toen ik noemd edat dan dus de besteller van de kaarten bij hen altij din het nadeel is, noemde het meisje dat zij toch ook geld betalen.
Ze begreep niet dat zijn met het geld dat de klant betaald inkopen en dus neutraal of 'gewoon' hun winst ontvangen. Ze noemde dat zij toch ook hun geld kwijt waren.
Toen ik zij dat de klant de enige is die geld 'kwijt' is en daar niets voor terug heeft, maar zij wel geld hebben ontvangen viel het kwartje nog niet.
oftewel:
Oneerlijk
Draaiend
Liegend
Dom

Review: OPLICHTERS

Zonder spelfouten nu:
Schandalige behandeling door oplichters Pepetickets van tickets die nooit zijn aangekomen, van een concert dat (definitief!) is afgelast. Geld komt niet terug zolang tickets niet terug zijn. Maar de tickets zijn nooit aangekomen (zijn elders bezorgd volgens UPS) en inderdaad bleek achteraf dat de tickets bijna twee keer de normale prijs bedroegen.
Na vele malen bellen nooit een reactie van hun kant gekregen, zelfs na verschillende toezeggingen te zullen bellen.
Wel een keer een brutale mond over algemene voorwaarden die zouden noemen dat de ontvanger verantwoordelijk zou zijn.
Juridisch volgens mij niet kloppend. Eigenaar blijft volgens mij verantwoordelijk voor verzonden goederen zolang deze niet zijn bezorgd aan ontvanger.
Daarmee zijn zij dus betalingsplichtig én verantwoordelijk voor de verzending.
Toen ik noemde dat dan dus de besteller van de kaarten bij hen altijd in het nadeel is, noemde het meisje dat zij toch ook geld betalen.
Ze begreep niet dat zij met het geld dat zij van de klant ontvangen inkopen en dus neutraal of 'gewoon' hun winst ontvangen. Ze noemde dat zij toch ook hun geld kwijt waren.
Toen ik zij dat de klant de enige is die geld 'kwijt' is en daar niets voor terug heeft, maar zij wel geld hebben ontvangen viel het kwartje nog niet.
oftewel:
Oneerlijk
Draaiend
Liegend
Dom