Ik heb volledig te goeder trouw 6 tickets verkocht via TicketSwap aan 2 kopers. Volgende dag claimt 1 koper dat alle 3 mijn tickets niet geldig waren, bovendien meldt hij dat de 3 tickets die hij van een ander heeft gekocht ook niet geldig waren. Vervolgens wordt ik behandeld als fraudeur, moet het geld terug betalen. Wanneer ik bewijs van Ticketmaster ontvang dat 1 van mijn kaarten bij verkeerde deur is aangeboden en de ander 2 niet zijn gebruikt. Blijft TicketSwap volhouden dat ik fout zit. Ondanks diverse mails, bellen etc.... TicketSwap is asociaal bezig!!!! NOOIT MEER TICKETSWAP.
Ik ontvang graag reacties en tips hoe ik hier verder mee om kan gaan.
Sterke punten
Ze doen voorkomen dat het veilig is voor koper en verkoper
Zwakke punten
Gevoelig voor fraude en lossen de problemen niet netjes op. Je blijft chatten met een bot en op klachtenmails wordt niet goed gereageerd.
Review: Doe het niet
Ik heb precies hetzelfde aan de hand! Ik heb onder dreiging betaald, terwijl ik van Ticketmaster bericht heb dat koper bij verkeerde deur stond en 2 van de 3 tickets niet heeft aangeboden. Op mijn mails wordt niet meer gereageerd. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen?